wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg skal hoste en gathering med ca.15 jenter. Vi er alle i slutten av tenårene og jeg står for underholdningen. Gjerne noen flaue "leker" som kan "drite" ut folk Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gathering, er det synonymt med en litt strukturert fest? Bare jenter der? Alle venninner som stoler på hverandre? Man har jo en eller annen drikkelek hvor man skal si at "Jeg har aldri....." Så skal alle som har gjort dette reise seg og drikke. Feks: Jeg har aldri jukset på en prøve Alle som har jukset reiser seg og drikker. Selvfølgelig kan man ta litt mer spennende utsagn etterhvert. Tror det var slik leken var, husker ikke hvordan man sender stafettpinnen videre, men det finner du nok ut av med litt googling eller innspill fra andre. ****** Man kan lage quiz, dele inn i lag osv. **** Lage sin egen beat-for-beat-konkurranse Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gjørmebad-slosskamp-i-bikini. Du vet sånn som man ser på TV... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gjørmebad-slosskamp-i-bikini. Du vet sånn som man ser på TV... Må isåfall innebære at man tar bilder og legger de ut på Facebook etterpå. Ellers er det bortkastet. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gjørmebad-slosskamp-i-bikini. Du vet sånn som man ser på TV... Må isåfall innebære at man tar bilder og legger de ut på Facebook etterpå. Ellers er det bortkastet. Jeg regna med at det var underforstått. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jentekos er alltid en klassiker Hvor, eh.. skal dere ha det? Finnes det noen vinduer som er lett å... se ut fra? Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Masse vinduer her vettu! take a sneak peak Flere forslag? Endret 15. desember 2008 av aneg Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Gathering, er det synonymt med en litt strukturert fest? Bare jenter der? Alle venninner som stoler på hverandre? Man har jo en eller annen drikkelek hvor man skal si at "Jeg har aldri....." Så skal alle som har gjort dette reise seg og drikke. Feks: Jeg har aldri jukset på en prøve Alle som har jukset reiser seg og drikker. Selvfølgelig kan man ta litt mer spennende utsagn etterhvert. Tror det var slik leken var, husker ikke hvordan man sender stafettpinnen videre, men det finner du nok ut av med litt googling eller innspill fra andre. ****** Man kan lage quiz, dele inn i lag osv. **** Lage sin egen beat-for-beat-konkurranse Bra forslag takk! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nødt eller sannhet? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Klikk for å finne ut kva dykk treng. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Putekrig i pysjamasen er jo en klassiker! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hey, gi meg 400 kr på forskudd så kan ejg godt være midtpunkt jeg. men, sånn, alkohol + musikk, er ikke det godt nok? Folk klarer da å underholde hverandre med snakking? Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvis en av dere finner på et ord, skal neste man si hva han/hun forbinder med det forje ordet. Goes round and round. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jentekos er alltid en klassiker Hvor, eh.. skal dere ha det? Finnes det noen vinduer som er lett å... se ut fra? Hahaha yes, jeg vil også se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå