RunarL Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Som topicen sier lurer jeg på om jeg har fått parkeringsbot: Jeg parkerte bilen min litt feil da jeg skulle rett inn å hente en pakke på posten. Da jeg kom ut etter noen minutter stod en parkeringsvakt å tok bilde av bilen min. Hun stod ca 5 m unna. Så gikk jeg til bilen slik at hun så meg. Men da gikk hun bare videre å tok bilde av bilen som stod bak meg. Jeg fikk ikke noe i vinduet. Får jeg tilsendt noe i gebyr i posten, såfall hvor mye? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er dyrt å parkere ulovlig. Men hvis du ikke fikk noe på ruten så tviler jeg litt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du skal vell i utganspunktet få bota der og då visst du fekk bot. Det er mulig at parkeringsvakta ikkje gav deg bot fordi du kom og flytta bilen med ein gong. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Kan det være at parkeingsbyråene har fått en "hi-tec" måte å sende bota på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Stod du på Parkering forbudt uten underskilt, eller med underskilt som viste X min tillatt stopp el.l.? Det kan være at vakten tok bilde av de bilene som stod der NÅ, for å komme tilbake og ta bilde av bilenen som står der NÅ + X minutter, for å skrive ut bot til de som har stått der for lenge. I "gamle dager" gikk de og merket med kritt på dekkene til de parkert bilene, og kom tilbake etter X minutter for å se om noen stod der på samme sted med krittmerke fortsatt. Fikk du ingenting på vinduet, har du neppe fått bot. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 De har lov til å ettersende, men i dette tilfellet tror jeg ikke det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå