Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC`en fryser seg fast.

Anbefalte innlegg

min bærbare pc er litt over 8 måneder gammel, og har ALDRi hatt NOE som helst problem med den før nå. alt går fint når jeg logger inn, og alt enda bra. jeg begynner å bruke pcen med vanlige programmer som word, iTunes og Internett (Firefox). så plutselig fryser den seg fullstendig fast, men musa kan fremdeles beveges. jeg slår av pcen og prøver på nytt( jeg måtte rive ut batteriet). jeg prøvde deretter å ta en virussjekk. plutselig stoppet alt, men klokka på høyresiden (på Vista) fortsatte å tikke og gå en stund, før den også stoppet til slutt. så satt jeg den i hvilemodus for å se om noe skjedde(la ned skjermen). når jeg tok den opp lyste alt som skal lyses på tastaturet, men ingenting var på skjermen, bare svart. pcen klikka første gang når jeg skulle prøve Blåtann. noen som har peiling? takk for alle svar av betydning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøved å kjøre PCen med blåtann slått av?

Lar PCen seg restarte ved å holde powerknappen nede i 10 sek (ikke ta batteriet)

Om du trykker ctrl-alt-delete, får du tilgang til task manager da?

ja, jeg har startet pcen uten blåtann på. når jeg holder poweknappen nede slår pcen seg bare av. når jeg trykker crt-alt-del forsvinner alt fra skjermen, og til slutt musa etter en liten stund. lar den stå svart nå en stund og ser om det skjer noe.

Lenke til kommentar

nå fryser han seg først fast, og så etter en liten stund blir den bra, men ca 30 sek senere fryser den seg fast igjen, men musa viser "vent" tegnet og det går rundt. kan det hende at jeg må slette og få litt bedre plass på pcen? har ca 50 GB igjen. ingen av programmene vil vise innholdet sitt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...