Thomas24 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg skal kjøpe meg ny PC og har vurdert denne HP-pakken som jeg synes er utrolig billig. (Tråd: Ny stasjonær PC) Men det eneste jeg tror er dårlig ved den er prosessoren. Jeg vet ikke så mye om prosessorer, men vet at Intel sine prosessorer er generelt bedre enn AMD sine..Og denne PC-en har en AMD Phenom 8600. Jeg er usikker på om denne prosessoren er god nok for meg. Jeg holder på med musikk, og irriterer meg nå over at pc-en min så vidt klarer å kjøre flere instrumenter samtidig i f.eks. FL Studio.. I tillegg til dette har jeg også prøvd å "screencapture" det jeg gjør, for å legge ut tutorials, men det er da helt umulig. Det er altså grunnen til at jeg er usikker rundt prosessoren. Og jeg har tenkt å ha denne pc-en i minst 2-3 år, om ikke mer, og vil derfor ha en god nok prosessor.. Klarer AMD Phenom 8600 å kjøre mange instrumenter (VSTs) helt uten problemer? Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Thomas24 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror den pcen der holder til dine krav ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå