anneb Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg lager superenkle sider... Og bruker Dreamweaver... Jeg er derfor ikke spesielt sterk på programmering men har fått gode svar her før så jeg prøver meg på nytt; Jeg har en side hvor orginalside skal ligge "i bunnen", og galleriet åpnes i eget "ark". Jeg har linket det siste bildet til index igjen, men da blir det liggende to "ark" oppå hverandre og det ser dumt ut. Jeg skulle egentlig også ha ønsket meg at galleri"arket" er mindre enn det som ligger under, forstår at popup-funksjonen ikke er særlig populær, finnes det andre muligheter? Mvh AnneB Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Om jeg forstod det riktig - gjør det slik: <a href="blabla.html" target="_blank">blabla</a>. :-) Lenke til kommentar
anneb Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Tror jeg forklarte litt uklart , her er siden jeg vil skal "forsvinne" http://www.heidirodstol.no/utsmykking/utsmykking5.html, altså, ved å trykke på linken "neste" skal siden bare bli borte.. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Du vil altså lukke vinduet med siden i? Er hvertfall det jeg tolker ut av saken. <a href="java script:self.close()">neste</a> javascript skal være i ett ord, men forumet her driver og deler opp. Endret 21. desember 2008 av xqus Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at siden skal forsvinne. Når jeg trykker på "Neste", kommer jeg til neste side. For å komme tilbake til forrige side, trykker jeg på "Forrige". Jeg ser at du har target="_blank" på det bildet der det står CV, ute og noe annet. Om det er dette du mener, kan du lese om target her. Det kan jo også hende at dette er noe rart som skjer i Internet Explorer - om du bruker det, kan du ta en titt hvordan siden ser ut i Firefox. Lenke til kommentar
anneb Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Du vil altså lukke vinduet med siden i? Er hvertfall det jeg tolker ut av saken. <a href="java script:self.close()">neste</a> javascript skal være i ett ord, men forumet her driver og deler opp. Ja det var dette jeg trengte, tusen takk!!! Takk dere andre som prøvde og Lenke til kommentar
Epower Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvis du vil ha vinduet mindre kan du bruke window.open() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå