weebl Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei jeg har tenkt å kjøpe et wii spill til søskenbarnet mitt på 5 år, etter som han har fått wii nå nylig. og så kommer spørsmålet: hvordan spill kunne en 5åring likt? han har allerede mariokart og er helt vill etter det, men finns det noen andre spill som er enkle og morsomme for noen i den alderen? weebl Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei jeg har tenkt å kjøpe et wii spill til søskenbarnet mitt på 5 år, etter som han har fått wii nå nylig.og så kommer spørsmålet: hvordan spill kunne en 5åring likt? han har allerede mariokart og er helt vill etter det, men finns det noen andre spill som er enkle og morsomme for noen i den alderen? weebl Mario party har vært et populært spill blant unge. vet ikke hvor langt ned, men. du kan lese om spillet her. Mario party i spillet er det mange mini games som kan være artige. er litt usikker hvordan de er på wii, men kan bli en fulltreffer Super smash bros. brawl har også slått til etter det jeg har hørt. Les mer her mario spillene slår godt igjennom, tror jeg;) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 blant unge.P? jeg spilte mario party 4 til n64 for noen dager sia, men noen kompiser (15) og det var dirt kult:P anyway: raymand minispill-spinoffene tror jeg du burde ta en titt på. blant unge.P? jeg spilte mario party 4 til n64 for noen dager sia, men noen kompiser (15) og det var dirt kult:P anyway: rayman minispill-spinoffene tror jeg du burde ta en titt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå