MrEspen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er 1 post om dagen for mye. Hehe, og du er tydeligvis selektiv til hvilke tråder du poster i Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Hehe, gratulerer! Måtte sjekke min egen profil når jeg så denne tråden, jammen har jeg ikke kommet meg opp på 1-tallet selv =) Herlig... Gratulerer til deg også! Siden du har vært så flink, Sky, så skal jeg prøve å fikse deg den antistatiske t-skjorten i dag. Wee! Fikk du skaffet den eller? Gratulerer Som l4rs sier, du blir innleggwhore når du har postet over 1000innlegg Jah, frykter det ja.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fikk skaffet den, ja. Ligger i skapet mitt på jobben. Kan ta den med neste gang du føler deg sosial. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Wee! Får ikke sagt hvor hardt jeg gleder meg! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mulig den er litt...stor i størrelsen. Men M var det eneste jeg fikk til å skaffe. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Var M jeg skulle ha, så. Blir smud ^^ Endelig blir Sky antistatisk! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det føles godt faktisk. Slippe å være statisk, og bare kjøre hardcore-geek-style fult ut. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Yay! Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå