plankeby Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mobilen min har nylig passert 2 år og var i feilfri stand. Jeg tok å sjekka om det var noen ny oppdatering til mobilen fra SonyEricsson sitt web oppdateringsprogram. Det var en ny oppdatering og jeg satte i gang å oppdatere. Etter å ha kommet 10% stoppet det opp og det kom beskjed om oppdatering mislykkes. Nå sitter jeg med en mobil som kun viser ett hvitt display !! Telefonen er ikke hacket eller endret på noen måte, den har vært oppdatert via samme tjeneste en gang før, og jeg gjorde alt riktig. Har andre erfart dette? Jeg vil prøve å reklamere, jeg kunne ikke se at SE advarte om risiko for å få ødelagt mobiltelefonen heller. Hele oppdateringen pågår automatisk, så det er ikke jeg som har valgt feil programvare. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lever den inn. Forventet levetid på mobiltelefoner er vel 5 år og da har du 5 års reklamasjonsrett jf. forbrukerkjøpsloven. Mener iallfall at det var en dom eller iallfall en sak i forbrukertvistutvalget som gav presedens på dette Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Lever den inn. Forventet levetid på mobiltelefoner er vel 5 år og da har du 5 års reklamasjonsrett jf. forbrukerkjøpsloven. Mener iallfall at det var en dom eller iallfall en sak i forbrukertvistutvalget som gav presedens på dette Ja, jeg vil levere den inn og gjøre det klart at jeg ikke vil betale noe for service. Telefonen er tross alt i perfekt stand. Det er kun oppdateringstjenesten fra SE som ødela den. Har oppdatert den via samme tjeneste tidligere i år uten problem. Jeg syntes det er skremmende at oppdateringstjenesten fra SE faktisk kan ødelegge mobilen !! Alt er gjort 100% rikitg fra min side, og internettoppkobling m.m. var og er helt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå