Gå til innhold

Noen som jobber ved serviceavd?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en HP DV9575eo som katten min greide å rive opp noen taster på.

Det er de to hvite plastikkbitene på undersiden som er blitt ødelagt, slik at tasten sitter løst.

Jeg har til nå ikke fått noen andre alternativer enn å skifte tastatur (som koster 600,- inkl frakt og moms + 1000,- for servicetekniker).

Dette blir ALT for dyrt, da det nå dreier seg spesielt om 1 tast som virkelig sitter løst.

Jeg trenger 1-5 par fester, da det er flere taster katten tok med seg, men som fungerer greit.

Lurer da på om det er noen som jobber ved slike tekniske verksted der dere bytter ut tastatur på HPs bærbare?

Jeg trenger da festene, eller evt. bare et defekt tastatur jeg kan plukke fra.

De er stort sett helt like i DV9000-serien og DV6000, og sikkert enda flere serier.

Er det noen her i verden som kan hjelpe meg med å fikse én tast. Det skulle jo ikke være så vanskelig å få tak i.

Ingen som utfører reparasjoner hos Lefdal/Elkjøp etc. som har noen defekte tastatur liggende?

Evt. noen her som tømmer søppel hos HP-verkstedet i Alnabru :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber med disse maskinene til daglig. Du har ikke forsøkt å sende inn maskinen som den er? Vet at dette ofte blir tatt på vanlig garanti, da disse tastene er kjent for å sitte relativt løst.

Jeg skulle hvertfall tro at du får et nytt tastatur uten å betale for det, eller har du forsøkt og blitt tilbudt et prisoverslag?

Hos oss får vi hvertfall inn mange med løse taster uten at det er noe problem.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Har snakket med HP, de sa bare at jeg måtte kontakte deleleverandør. Det blir ca. 300,- + frakt og moms. Kommer seg på oppimot 600,-.

Du som tar inn slike, har ikke du mulighet til å hjelpe meg?

Det er som sagt kun festet, intet annet. Er så dumt å levere inn maskinen også, da jeg bruker maskinen hver dag i skole etc.

Hadde vært evig takknemlig om du hadde kunne hjulpet meg. Har spurt meg rundt på butikker også, men er få som vil være behjelpelig. De burde jo nesten bare ha noen pakker med nye fester liggende på service-avdelingene, slik at de kan skifte på minuttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...