Neko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) hei. pcen fungerte helt fint i går kveld, men da jeg skulle slå den av trykket jeg på hibernate i stedet for å slå den helt av. i dag ville den ikke starte igjen. jeg får slått på pcen men skjerm, tastatur og mus er vil ikke fungere. har prøvd alt av innganger og utganger. har også sjekka at alle ledninger og sånnt står i pcn. har prøvd å starte pcen på nytt, og jeg har sjekka at alle deler sitter som de skal. men mus, tastatur og skjerm får ikke koblet seg til. noen som vet hva det kan skyldes? Endret 15. desember 2008 av Neko Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hei. pcen fungerte helt fint i går kveld, men da jeg skulle slå den av trykket jeg på hibernate i stedet for å slå den helt av. i dag ville den ikke starte igjen. jeg får slått på pcen men skjerm, tastatur og mus er vil ikke fungere. har prøvd alt av innganger og utganger. har også sjekka at alle ledninger og sånnt står i pcn. har prøvd å starte pcen på nytt, og jeg har sjekka at alle deler sitter som de skal. men mus, tastatur og skjerm får ikke koblet seg til. noen som vet hva det kan skyldes? Prøv å ta ut bios batteriet og sett det inn igjen. Gir den forresten fra seg noen pip-lyder når den startes? Lenke til kommentar
Neko Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) hei. pcen fungerte helt fint i går kveld, men da jeg skulle slå den av trykket jeg på hibernate i stedet for å slå den helt av. i dag ville den ikke starte igjen. jeg får slått på pcen men skjerm, tastatur og mus er vil ikke fungere. har prøvd alt av innganger og utganger. har også sjekka at alle ledninger og sånnt står i pcn. har prøvd å starte pcen på nytt, og jeg har sjekka at alle deler sitter som de skal. men mus, tastatur og skjerm får ikke koblet seg til. noen som vet hva det kan skyldes? Prøv å ta ut bios batteriet og sett det inn igjen. Gir den forresten fra seg noen pip-lyder når den startes? prøvde å ta ut batteriet, og sette det inn på nytt. det er en 2mnd gammel pc det er snakk om her, så jeg tror ikke det er noe som har røket. men pcen piper ikke, ikke sånn piip lyd, men det er en slags høyfrekvent lyd som man kan høre hvis man åpner kabinettet, riktignok veldig lav da. (kan godt hende den skal være sånn, jeg har ikke peiling på pc) kan forresten ta med at når jeg skrur på pcen går det 2-3 min, så slår den seg av av seg selv, for så å starte opp på nytt.. Endret 15. desember 2008 av Neko Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hei. pcen fungerte helt fint i går kveld, men da jeg skulle slå den av trykket jeg på hibernate i stedet for å slå den helt av. i dag ville den ikke starte igjen. jeg får slått på pcen men skjerm, tastatur og mus er vil ikke fungere. har prøvd alt av innganger og utganger. har også sjekka at alle ledninger og sånnt står i pcn. har prøvd å starte pcen på nytt, og jeg har sjekka at alle deler sitter som de skal. men mus, tastatur og skjerm får ikke koblet seg til. noen som vet hva det kan skyldes? Prøv å ta ut bios batteriet og sett det inn igjen. Gir den forresten fra seg noen pip-lyder når den startes? prøvde å ta ut batteriet, og sette det inn på nytt. det er en 2mnd gammel pc det er snakk om her, så jeg tror ikke det er noe som har røket. men pcen piper ikke, ikke sånn piip lyd, men det er en slags høyfrekvent lyd som man kan høre hvis man åpner kabinettet, riktignok veldig lav da. (kan godt hende den skal være sånn, jeg har ikke peiling på pc) kan forresten ta med at når jeg skrur på pcen går det 2-3 min, så slår den seg av av seg selv, for så å starte opp på nytt.. Prøv med et nytt batteri, hadde klin lik syntom på hovedkortet jeg kjøpte i helga å isntallerte på, maskinen startet, viftene surret i ca 2 sekudner før den skrudde seg av og begynte på den igjen. kasta ut batteriet og hivde inn det fra det gamle hovedkortet og jaggu gikk den rett opp gitt Lenke til kommentar
Neko Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 hei. pcen fungerte helt fint i går kveld, men da jeg skulle slå den av trykket jeg på hibernate i stedet for å slå den helt av. i dag ville den ikke starte igjen. jeg får slått på pcen men skjerm, tastatur og mus er vil ikke fungere. har prøvd alt av innganger og utganger. har også sjekka at alle ledninger og sånnt står i pcn. har prøvd å starte pcen på nytt, og jeg har sjekka at alle deler sitter som de skal. men mus, tastatur og skjerm får ikke koblet seg til. noen som vet hva det kan skyldes? Prøv å ta ut bios batteriet og sett det inn igjen. Gir den forresten fra seg noen pip-lyder når den startes? prøvde å ta ut batteriet, og sette det inn på nytt. det er en 2mnd gammel pc det er snakk om her, så jeg tror ikke det er noe som har røket. men pcen piper ikke, ikke sånn piip lyd, men det er en slags høyfrekvent lyd som man kan høre hvis man åpner kabinettet, riktignok veldig lav da. (kan godt hende den skal være sånn, jeg har ikke peiling på pc) kan forresten ta med at når jeg skrur på pcen går det 2-3 min, så slår den seg av av seg selv, for så å starte opp på nytt.. Prøv med et nytt batteri, hadde klin lik syntom på hovedkortet jeg kjøpte i helga å isntallerte på, maskinen startet, viftene surret i ca 2 sekudner før den skrudde seg av og begynte på den igjen. kasta ut batteriet og hivde inn det fra det gamle hovedkortet og jaggu gikk den rett opp gitt tok ut batteriet og tørka av det med en qtips etter et råd fra en nabo. det funka. hadde aldri kommet til å tenkt på at det kunne være noe galt med batteriet selv, så tusen takk for hjelpen. -silje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå