Gå til innhold

Utviklerdagbok: Star Wars: The Old Republic


Anbefalte innlegg

Jeezez. Wow-aktig grafikk? C'mon!

 

Dette blir bra,bra, bra,b,aer,awkdawdk! WOHO! :D

 

Er jo denne teknologien og grafikken vi bruker nåtildags. Det å "kreve" at et nytt MMORPG spill leverer HELT ny grafikk blir litt å skyte i blinde. Grafikkprosessene blir nok ikke oppgradert før en ny teknologi er på markedet, da snakker vi rundt 10 år. Se på Warhammer, AOC osv, Warhammer feks, identisk med WoW, går nesten ikke ann å skille de fra hverandre. Samme med Conan, bare litt bedre grafikk i Conan. LOTRO er også samme grafikk, kjedelig men man må jo bare la det gå? Se på Diablo3 - heller ikke noe revolusjonerende innen grafikk, dog vakrere og bedre enn forgjengeren.

 

Dette slår iallefall SWG på grafikk, får håpe spillet er like spennende og mystisk som KOTOR!

 

Det er mulig at du har rett når det gjelder dette, men de driver og forklarer hele tiden hvordan de skal "distansere" seg fra WOW og lage en helt ny MMORPG, det gjør de jo ikke ved å låne grafikken fra WOW. Dessuten synes jeg hele star wars atmosfæren er borte.

Se på teksturene, se på lyssverdet, se på karakterene.

Tenk deg om, er dette virkelig en oppfølger til KOTOR, et verdig star wars spill, eller er dette bare et "melkningsprosjekt" i forsøk på å tjene mer penger.

Jeg vil ha en 100% oppfølger til KOTOR-spillene, og dette er definitivt ikke den oppfølgeren jeg leter etter. Hvis man tenker tilbake var det faktisk storyen som var trekkplasteret til KOTOR, noe som vil være umulig å gjøre i en MMORPG.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

ikke døm spillet etter den videoen. Det er en TIDLIG video og kan være alt er helt anderledes og mye bedre lagt om noen måneder :p

Jeg for min del har vært star wars fan så lenge jeg kan huske og gleder meg helt sykt til å se og ikke minst prøve det ferdige spillet :D

De har mange forventninger å leve opp til, men så bra som bioware er kan de klare dette.

Synes faktisk de er på god vei allerede til at det er en så tidlig trailer ;)

Endret av Andrew-91
Lenke til kommentar

Tror det er noe man må jobbe seg oppimot ja. Håper jeg ihvertfall. En jedi er jo en star wars universets veltrente krigere, om man starter som det så er det ikke mye man kan utvikle seg videre som :) Men hvis det er 100% kamper i sanntid så kan det faktisk fungere.

Men uansett, Star Wars ...yes uansett. Beste tiden i gaming for min del var i SWG, det var så idyllisk og levde meg helt inn i det. Noe bedre atmosfære og miljø skal du lete LENGE etter. Skikkelig voksent miljø og florerte av spillere. Utrolig at en patch skulle ødelegge hele spillet. Det hadde seriøst alt. Quester, crafting så det synger etter, space combat !, utforsking, unike klasser, kjøretøy ...you name it. Alt var der.

Lenke til kommentar
Plager meg at alle løper rundt med lyssabler. Spillet failer stort for min del om man kan velge å være Jedi fra starten av, og begynne med lyssabel.

Er enig der. Men satser på at de styrer unna det, med tanke på at det blir for dumt rett å slett.

 

 

Det hadde seriøst alt. Quester, crafting så det synger etter, space combat !, utforsking, unike klasser, kjøretøy ...you name it. Alt var der.

 

Jeg fikk ikke prøvt SWG før etter den beryktede "reformen" av spillet. Men hvis de beholder (og forbedrer) den delen der, så er det et stort + for min del.

Lenke til kommentar
Plager meg at alle løper rundt med lyssabler. Spillet failer stort for min del om man kan velge å være Jedi fra starten av, og begynne med lyssabel.

 

Får nå se hvordan det blir, jeg for min del gleder meg hverfall, men håper at det blir sånn som du snakker om: At man får ikke begynner med lyssabel, men får det etter hvert. Håper det er forskjellige klasser i tillegg, slik som i KOTOR spillene. ikke at det var mange der, men var i hvertfall noen forskjellige :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...