Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Lenge siden jeg har lagt ut noe til kritikk her, men siden jeg har fått en del positive kommentarer på dette på fotocommunity, så gir jeg et forsøk her, siden jeg i utgangspunktet ikke var så gla i akkurat dette bildet. Dessuten er folk generelt dårlig på å være konstruktive på fotocommunity. =) Kort historie: Etter en utrolig til storm med orkan i kastene og som førte til at vi ble strømløse, kom dette skuret flytende og noen fikk tak i det og festa det til brygga. Etter neste storm noen dager senere, var det borte. Lysningen i horisonten var eneste tegnet til sola vi så den uka. Exif: Brennvidde: 14mm Blender: F/8 Lukkertid: 1/4 sec ISO: 100 Endret 15. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Åh, herregud. Jeg tror jeg elsker det. Det store og mektige (broen), mot det lille, skjøre (skuret). Herlig. Stormen kan ikke rikke broen en millimeter, mens skruet blir revet opp og kastet på sjøen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jo, det er mektigt. Den mørke himmelen ser truende ut. Liker bildet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Pent bilde. Ble kanskje litt vel lyst akkurat ved høyre kant av huset men meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå