Gå til innhold

The Lord of the Rings: Conquest


-iL-

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Kampanjedelen som fulgte med på demoen var meh.. litt for lett, men det har sikkert noe med at det var opplæringsdelen.

 

Online var konge, elsker buemannen, spesielt på minas tirith.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes bare to spill som har klart dette noenlunde bra, og det er disse:

 

 

LOTRCover.jpg

 

LOTRCover2.jpg

 

 

Jeg hadde håpet at dette kunne bringe tilbake same følelsen og spillbarheten som disse spillene hadde, og fremdeles har. Men nei. Krigerklasser som spyr flammer i hytt og pine, animasjoner stivere enn pepperkakemenn og random soldater i gullforgjylt alverustning. Kall meg kjedelig å tre meg over en påle, men det her likte jeg ikke.

 

Det verste var jo trollmannklassen som spyr lyn og flammer som om dette skulle vært basert på Harry Potter. Nå er vel Ringenes Herre litt mer jordnært enn det, og det hadde vært fint om spillene prøvde noe av det samme.

 

Grafikken virket utdatert, stemmene og lyden generelt virket fattig og uengasjerende og fiendene var virkelig kjedelige: Og Sauron var jo like imponerende som Eggman fra Sonic The Hedgehog. Samme prinsippet på begge to: Sleng den slegga rundt helt til man treffer.

 

Sparer det beste til slutt, og det må jo være multiplayerdelen. WTF!? Registrere meg hos EA for en account hos dem? Hvorfor kan ikke EA heller lage en profil til meg basert på gamertaggen min slik som så mange andre spill? Virker litt steinalder. Og 8 mot 8 online, det vet jeg ikke engang hva jeg skal si til...

 

Fint å se et spill jeg kan la råtne i butikken til en forandring.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Må jo få en god start, kanskje jeg rekker det før slutten av januar?

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg hørt på Jonas, og samtidig kjøpe L4D.

Lenke til kommentar
Spilte demoen og den var rææææva! SW battlefront er mer battlefield-serien. Conquest er mer... Dynasti warriors med tusenvis (10-20) av idioter rundt deg der kun en og en slår om gangen.

 

Sverdsvinginga er også stusselig. Alle komboene kan du få til etter 2 sek foran speilet.

 

Grafikken var ikke noe spess heller, skulle tro det var PS2 jeg spilte.

 

Fysikken inneholdt liksom ikke noe dybde. Ikke sikker på hvordan jeg skal forklare. Bare last demoen selv og spy. :)

 

Word, akkurat det samme syntes jeg om demoen.

 

Får vel få bruttern til å kjøpe dette, ikke om jeg skal bruke penger på dette.

Og er helt enig når det virker som et ps2 spill, og ja, det kommer til å samle støv etter noen uker.

Lenke til kommentar

Har virkelig lyst til at spillet skal få gode karakterer, for jeg har lyst til å ta turen til Middle-Earth igjen =)

 

Tenk å få et spill i fra LotR-verdenen, der man kan reise rundt og angripe orker hvis man vil, eller bare sitte på den lokale puben og nyte pipe. Oblivion/Fallout-style. Hadde vært noe =)

Lenke til kommentar

Jeg er en over gjennomsnittet Tolkien-fan. Derfor har jeg lenge håpet at det skulle komme et spill som fanget noe av stemningen fra bøkene og filmene. Spillet Mafia klarte å engasjere meg til spill å være, så et utgangspunkt som Ringenes Herre burde klare det. Jeg forventer ikke for mye, men mer enn slakting er bra.

 

Har spilt endel av det ferdige produktet og jeg syntes det er kult selv om stemningen og det episke har uteblitt foreløpig.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har virkelig lyst til at spillet skal få gode karakterer, for jeg har lyst til å ta turen til Middle-Earth igjen =)

 

Tenk å få et spill i fra LotR-verdenen, der man kan reise rundt og angripe orker hvis man vil, eller bare sitte på den lokale puben og nyte pipe. Oblivion/Fallout-style. Hadde vært noe =)

World of midgard, bare ikke MMO, men mer GTA style.

 

Så altså, jeg var omtrent den eneste på hele diskusjon.no som likte demoen..?

 

Hehe.. fuck mainstream

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...