Gå til innhold

The Lord of the Rings: Conquest


-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
demoen jeg lasta ned fra ps3 store var i alle fall brutalt bra.

 

På detta spillet.. Er det sånn at man løper fra sted til sted, eller er det som i de andre spillene, at man kun går rett inn på et slag og ikke kan løpe rundt dersom det ikke er noe slag? Hadde vært kult om det hadde vært litt sånn at man kan løpe rundt i Gondor og sett litt, og kanskje møtt fiender og sånn etterhvert.

Lenke til kommentar

Spilte demoen og den var rææææva! SW battlefront er mer battlefield-serien. Conquest er mer... Dynasti warriors med tusenvis (10-20) av idioter rundt deg der kun en og en slår om gangen.

 

Sverdsvinginga er også stusselig. Alle komboene kan du få til etter 2 sek foran speilet.

 

Grafikken var ikke noe spess heller, skulle tro det var PS2 jeg spilte.

 

Fysikken inneholdt liksom ikke noe dybde. Ikke sikker på hvordan jeg skal forklare. Bare last demoen selv og spy. :)

Lenke til kommentar
Spilte demoen og den var rææææva! SW battlefront er mer battlefield-serien. Conquest er mer... Dynasti warriors med tusenvis (10-20) av idioter rundt deg der kun en og en slår om gangen.

 

Sverdsvinginga er også stusselig. Alle komboene kan du få til etter 2 sek foran speilet.

 

Grafikken var ikke noe spess heller, skulle tro det var PS2 jeg spilte.

 

Fysikken inneholdt liksom ikke noe dybde. Ikke sikker på hvordan jeg skal forklare. Bare last demoen selv og spy. :)

 

 

pff tar da 20 stk med ett par spells fra casteren, eller en velplasert virvelvind fra warrioren. syns det var mere som 100-200 fiender på det meste enn 10-20 . om du bare spillte starten av demoen kan jeg forstå det du sier med få motstandere. var riktig nok ikke ninja gaiden tempo på fiendene. men var langt over dynasty warrior-99 nights tempo på de..

 

jeg hadde det i alle fall gøy. og gleder meg til å teste online :D

 

tror forøvrig slagene består av 16 spillere og en haug med npcer.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan ikke si jeg var så imponert over det jeg så. ligner på de film spillene de hadde. etter hva jeg har sett er det masse npc'er i sp mens mp er like kjipt som det star wars var med 16 spillere. woho. la oss angripe minas thirit med 8 orker :thumbdown:

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
kan ikke si jeg var så imponert over det jeg så. ligner på de film spillene de hadde. etter hva jeg har sett er det masse npc'er i sp mens mp er like kjipt som det star wars var med 16 spillere. woho. la oss angripe minas thirit med 8 orker :thumbdown:

 

man kan jo håpe på at denne gangen vil de legge til npc'er i multiplayeren sånn at man får en følelse at det er et stort slag online også

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...