CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg finner ingen demo jeg.. PS: første gangs bruk av ps3 store.. noen tips? Samme her! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 dere må lage US konto. vet ikke om det er ulovelig. har mange kompiser som har gjort det ingen ble banna heller ingen advarsler. http://www.pandemicstudios.com/community/v...d=18882&p=1 i følge disse finnes det i alle fall bare på US store. tipper det dukker opp både på xb markedplace og ps3 eu store innen kort tid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 tipper det dukker opp både på xb markedplace og ps3 eu store innen kort tid.Ok, da dropper jeg og oppgradere til US. Lenke til kommentar
Wilthil Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 demoen jeg lasta ned fra ps3 store var i alle fall brutalt bra. På detta spillet.. Er det sånn at man løper fra sted til sted, eller er det som i de andre spillene, at man kun går rett inn på et slag og ikke kan løpe rundt dersom det ikke er noe slag? Hadde vært kult om det hadde vært litt sånn at man kan løpe rundt i Gondor og sett litt, og kanskje møtt fiender og sånn etterhvert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er sånn Star Wars Battlefront-aktig. tror jeg. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Testet demoen for et par dager siden. Så bra ut og var en frisk pust med sin nærkamp, men blir nok ikke kjøp fra min side. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Synes dette spillet er heeerlig. Online er bare fett. Blir et garantert kjøp. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dere som har prøvd demoen, hvordan var kampene? Var det tusenvis av fiender, eller var det nærmere tyve? LotR for meg er episke slag, og kamper med tyve fiender ville vært en skikkelig nedtur. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mange sier det Star Wars Battlefront-aktig, men får oss som ikke har spilt battlefront før, kan dere forklare hva det går ut på? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 SW:Battlefront er at du står midt i en svær klynge og slåss. (Altså, ikke å gå rundt og utforske, men å bare krige) Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mange sier det Star Wars Battlefront-aktig, men får oss som ikke har spilt battlefront før, kan dere forklare hva det går ut på? Disse episke slagene kan bestå av hele 16 spillere på en gang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 16 spillere er vel kult? Men hva med NPCs? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Spilte demoen og den var rææææva! SW battlefront er mer battlefield-serien. Conquest er mer... Dynasti warriors med tusenvis (10-20) av idioter rundt deg der kun en og en slår om gangen. Sverdsvinginga er også stusselig. Alle komboene kan du få til etter 2 sek foran speilet. Grafikken var ikke noe spess heller, skulle tro det var PS2 jeg spilte. Fysikken inneholdt liksom ikke noe dybde. Ikke sikker på hvordan jeg skal forklare. Bare last demoen selv og spy. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Spilte demoen og den var rææææva! SW battlefront er mer battlefield-serien. Conquest er mer... Dynasti warriors med tusenvis (10-20) av idioter rundt deg der kun en og en slår om gangen. Sverdsvinginga er også stusselig. Alle komboene kan du få til etter 2 sek foran speilet. Grafikken var ikke noe spess heller, skulle tro det var PS2 jeg spilte. Fysikken inneholdt liksom ikke noe dybde. Ikke sikker på hvordan jeg skal forklare. Bare last demoen selv og spy. pff tar da 20 stk med ett par spells fra casteren, eller en velplasert virvelvind fra warrioren. syns det var mere som 100-200 fiender på det meste enn 10-20 . om du bare spillte starten av demoen kan jeg forstå det du sier med få motstandere. var riktig nok ikke ninja gaiden tempo på fiendene. men var langt over dynasty warrior-99 nights tempo på de.. jeg hadde det i alle fall gøy. og gleder meg til å teste online tror forøvrig slagene består av 16 spillere og en haug med npcer. Endret 28. desember 2008 av neoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) kan ikke si jeg var så imponert over det jeg så. ligner på de film spillene de hadde. etter hva jeg har sett er det masse npc'er i sp mens mp er like kjipt som det star wars var med 16 spillere. woho. la oss angripe minas thirit med 8 orker Endret 29. desember 2008 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det virker som det er bare en fornyet versjon av Two Towers. BLeh. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har testa demoen jeg synes den var bra jeg så trur det blir et kjøp hoss meg Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) kan ikke si jeg var så imponert over det jeg så. ligner på de film spillene de hadde. etter hva jeg har sett er det masse npc'er i sp mens mp er like kjipt som det star wars var med 16 spillere. woho. la oss angripe minas thirit med 8 orker man kan jo håpe på at denne gangen vil de legge til npc'er i multiplayeren sånn at man får en følelse at det er et stort slag online også Endret 1. januar 2009 av SpyHunterX Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Syntes ikke demoen var noe spesielt. Man kunne maks sloss mot så og så mange av gangen, likte ikke animasjonene (spesielt når man skulle hoppe og angripe, føltes urealistisk), grafikken var ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå