joro Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Holder på å lage et oppsett på en stille maskin, og lurer derfor på hvilket skjermkort som er best av de som ikke har vifte? Lenke til kommentar
'starving' Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hmm, det er jo ikke så mange kraftige skjermkort som ikke har vifte, så det eneste jeg kan anbefale er ett skjermkort med zalman heatpipe.. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Sapphire Radeon 9800 PRO med Zalman Heatpipe. Da får du i alle fall litt god grafikk på den PC'en. Lenke til kommentar
joro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Nå er jeg ikke avhengig av å ha verdens kraftigste skjermkort, så det må vel finnes alternativer? Hvis ikke hva er da alterativ kjøling (linker? hvis mulig) Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Et Ati Radeon 9700Pro Ultimate Edition Glimrende kort Lenke til kommentar
jorank Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 eller hva med å kjøpe et radeon 9500pro, og en zahlman heatpipe. da kommer du under 2000 tilsammen. Lenke til kommentar
joro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 kan noen forklare meg hva Zalman Heatpipe er? Det ser vist ut til at budsjettet sprekker allikevel Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du sitter for tiden forran verdens største leksikon. SØK SELV! Men for å være hyggelig, kan du jo gå inn på denne linken. Lenke til kommentar
joro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hyggelig covah at du tok deg tid. Nytt "teit" spørsmål dukker opp. Vifta som følger med kortet er det enkelt å få av? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ta en lite skrujern eller lignende, bare poppe den av....så må du vaske bort alle rester av det termiske limet. er ikke vanskelig, bare vær litt forsiktig. Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hyggelig covah at du tok deg tid. Bare hyggelig. Grunnen til at jeg er så krass er at jeg bare prøver å moralisere litt. Det er faktisk mye lettere å finne svaret på et så enkelt spørsmål selv, i stedet for å sitte her og vente på at folk skal finne svarene for deg. Hadde du gått på google.com eller en annen søkemaskin, og tastet inn "Zahlman heatpipe", så hadde du fått svaret med en gang. Lenke til kommentar
joro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hyggelig covah at du tok deg tid. Bare hyggelig. Grunnen til at jeg er så krass er at jeg bare prøver å moralisere litt. Det er faktisk mye lettere å finne svaret på et så enkelt spørsmål selv, i stedet for å sitte her og vente på at folk skal finne svarene for deg. Hadde du gått på google.com eller en annen søkemaskin, og tastet inn "Zahlman heatpipe", så hadde du fått svaret med en gang. NP Det var nok et litt dårlig formulert spørsmål fra min side, jeg hadde litt mer i tankene en akkurat hva zahlman heatpipe var, men jeg har fått gode svar så tusen takk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå