Gå til innhold

Noen som kan tyder drømmer?

Anthila

Anbefalte innlegg

Drømte no rare greier inatt. Lurer på om noen kan hjelpe meg og fortelle hva i heiteste dette betyr.

Altså, var på stranden sammens med familien pluss en haug med folk som jeg egentlig ikke husker hvem var. Sola skinner og plutselig dukker det et skip(stoort cruiseskip) opp. Skipet nærmer seg stranden, og når det er nokså nære setter det snuten i været (opp mot himmelen) og dundrer så i vannet for å tilslutt begynne å synke. Dette setter igang noen voldsomme flodbølger som gjør at alle på stranden får panikk, vi spriiinger innover land å bølgene tar oss såvidt igjen. Etter en liten stund har vi kommet fram til hotellet vårt. Vi finner fram til hotellromme, som er i 12. og øverste etg. Herfra har vi good utsikt og kan se skipet som fortsatt holder på å synke og stoore bølgene som slår innover land. VI blir raskt enige om at vi ikke kan være her og stikker derfor inn på hotelrommene våre for å pakke(?!). En liten stund senere er vi ferdige og nå har det skjedd noe sprøtt. Vi står i gangen i 12. egt, og taket over oss er laget av glass. Her kan vi se at vannstanden har steget til over hotellets høyde. Tror vi faktisk annslår høyden til å være 6 meter over hotellet. Vi kan høre glasset begynne å sprekke og bestemmer oss for å svømme ut hvis ruten knuser.

Etter dette tar drømmen en annen vending. Jeg blir tatt med tilbake i tid, og er plutselig passasjer på skipet. Her får jeg vite at det begynner først å brenne i en trailer, noe som gjør at bakporten åpner seg å skipet begynner å synke. Jeg stuper til sjøss, sammens med mange andre og ide vi svømmer mot land blir vi jaktet på av haier. Jeg svømmer som en helt og slipper akkurat unna en hai.

Så våkner jeg, nokså svett:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...