L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja... Gå og kjøp deg et Geforce 200MX Og lodd fast en harddisk Fysj da... Eier du ikke skam? Gutten kommer sikkert til å tro deg. Lenke til kommentar
rowrow Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 http://cgi.ebay.com.my/ws/eBayISAPI.dll?Vi...8&indexURL= er det sånn jeg skal ha? pappa har vært borti lodding før så han kan hjelpe meg med det!!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er jo tydelig at trådstarter er ute etter å trolle.. Prøvde å være behjelpelig, men dette blir bare for dumt.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Først tenkte jeg: Han her har litt og hvert å lære", men etter de 2 siste innleggene... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ler meg skakk! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Bedre skjerm gir jo også "bedre" grafikk i spill Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Av og til så kommer folk inn å lager en sånn 'tulle-tråd'. Noen blir irriterte... Jeg får meg ofte en veldig god latter av det. Jeg sier ikke at dette bør bli en vane i forumet, men av og til kan man få seg en skikkelig god latter Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Enig i det at man kan få seg en god latter, jeg satt faktisk og lo da jeg leste denne her, men om noen har brukt tid på å skrive noe seriøst som blir totalt bortkastet så er jo dette litt synd. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 lul.. tenkte på tull med en gang egentlig.. det er jo så å si nesten ingen i Norge som kan så lite vell??.. eller jeg vet det er det, da de som er over 50-60 år ikke kan så mye slik, men en som kjøper seg en PC og som er 15 år, og kan å bytte komponenter, kan ikke så lite om HW, uansett.. lwl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå