Pivotal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 google er en fin ting http://www.gamingnewslink.com/2008/11/07/f...-patch-changes/ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Det der er en gammel patch Pivotal... I tillegg er den til pc, så les hva du googler neste gang.. Endret 16. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hmm, my mistake then Var ikke klar over at det var kommet ut en tidligere patch. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg beveger meg litt off-topic her, men jeg vurderer å kjøpe Fallout 3 til PS3.. Det jeg har hørt derimot er at spillet har crappy framerate og masse bugs på PS3. Er det noen som har lyst til å bekrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dekar24k: Har ikke ps3 selv, men har en kompis som har ps3 med fallout3 og er vistnok en god del bugs ja. Har ikke opplevd noen nevneverdige bugs selv på pc. Har hørt at PS3 er værst når det kommer til bugs. Ikke bare på Fallout 3, men også på f.eks GTA4 (da av Ps3 og 360). Tror det har en sammenheng med at PS3 vistnok er såpass utfordrende å lage spill til. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dekar24k: Har ikke ps3 selv, men har en kompis som har ps3 med fallout3 og er vistnok en god del bugs ja. Har ikke opplevd noen nevneverdige bugs selv på pc. Har hørt at PS3 er værst når det kommer til bugs. Ikke bare på Fallout 3, men også på f.eks GTA4 (da av Ps3 og 360). Tror det har en sammenheng med at PS3 vistnok er såpass utfordrende å lage spill til. Ok, takk! Bugs kan jeg egentlig leve med (dersom de ikke er alt for irriterende), men lav framerate fikser jeg ikke. Hvis noen andre her med Fallout 3 til PS3 kan si meg om spillet kjører smooth eller ikke, så hadde det vært cool. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg synes de fleste spill funker gull på ps3 jeg da. Har ikke lagt merke til noe framerate, og hvis jeg har opplevd dette en sjelden gang, så har jeg ikke lagt merke til det.. Og PS. ang fallout, virker som flere har noen små problemer med det ennå, ifølge folk på bethesda forumet.. Lurer på om jeg skal la spillet ligge på hylla en stund til jeg. Til det evt kommer en ny patch... Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lasta ned patchen i går. Moro med Trophies, men fryseproblemene er der fortsatt. Situasjonene jeg opplever frysing i er ved bruk av V.A.T.S., under slo-mo-sekvensene fryser spillet, gjerne opptil flere minutter, før det fortsetter igjen. Dette skjer langt i fra hver gang, og gjør ikke spillet uspillbart på noen måte, men det er jævlig kjipt når det skjer. Kan liksom ikke stikke og lage meg en kaffe eller no mens jeg venter (selv om det ofte absolutt er tid til det), fordi jeg må sitte parat til å fortsette kampen når spillet resumer. Kjipt at ikke dette er fikset i patchen. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 får håpe det ikke går alt for lenge føre de kommer med en ny patch Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har nettopp kjøpt meg Fallout 3 og Bioshock (kjøpte faktisk de spillene for 1 time siden). Bør jeg vente med å spille Fallout 3 til det kommer en patch, eller burde jeg bare kjøre i gang med spillingen? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 de har nettopp, igår faktisk kommet med en patch til fallout 3.. Men jeg har lagt det på hylla til neste patch kommer jeg. Ettersom mange har problemer ennå, i følge fallout 3 forumet Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 de har nettopp, igår faktisk kommet med en patch til fallout 3.. Men jeg har lagt det på hylla til neste patch kommer jeg. Ettersom mange har problemer ennå, i følge fallout 3 forumet Ok, bør jeg da vente litt med å fyre i gang spillet for første gang? Jeg har jo alltids Bioshock -- og MGS4 har jeg også nettopp begynt med, så jeg har egentlig ikke noe problem med å vente Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er sikkert flere her inne som mener du bare kan spille, for patchen skal nok ha fiksa di viktigste feilene.. Men jeg personlig vil vente til det evt kommer en ny patch.. For å ikke oppleve de feila som ikke har blitt rettet.. Les mere på fallout 3 forumet =) Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Kan du gi en liten link? EDIT: Never mind, fant en nettside som inneholder det meste jeg trenger å vite... Endret 16. desember 2008 av dannad Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ok, bør jeg da vente litt med å fyre i gang spillet for første gang? Jeg har jo alltids Bioshock -- og MGS4 har jeg også nettopp begynt med, så jeg har egentlig ikke noe problem med å vente Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv her, men synes ikke de problemene jeg opplever selv etter patchen bør være noen grunn til å vente med spillet. De dukker først opp oppi level 8-10 med masse inventory osv (uten at jeg vet om det er noen sammenheng, men det har skjedd med to av characterene mine), og skjer ikke så ofte at det ødelegger spillegleden i spesiell grad. Men på den annen side, i og med at du nettopp har begynt på MGS4 er det jo bare å vente. Et herlig spill du har å gjøre deg ferdig med først der Men oppsummert vil jeg fraråde folk å vente med spillet til tross for de bugsa som fortsatt er der. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg kommer ihvertfall til å gjøre meg ferdig med Resistance 2 før jeg begynner på Fallout 3.. Jeg hater egentlig alt som ikke er platform/arcade eller RPG/MMORPG, men Resistance 2 synes jeg er sinnsykt fett av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hvilke bugs er det folk her opplever i fallout 3 da? Fryser? Leste på fallout 3 forumet: G.O.A.T. test bug? Hva er det? Den er ikke blitt fikset sier folk.. Endret 16. desember 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har enda ikke sett en eneste bug eller glitch i spillet. Har også hatt stabilt høy framerate hele tiden. Har spilt i over 40 timer, og min roomie har spilt i bortimot 15. Så i mine øyne virker problemet ekstremt overdrevet. Men hvem vet - Kanskje jeg bare har hatt en skytsengel i maskina mi? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Leste på fallout 3 forumet: G.O.A.T. test bug? Hva er det? Den er ikke blitt fikset sier folk. Og hvilke andre bugs har folk her inne opplevd da? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 ingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå