Monkeyboy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg regner med at man ikke får noen trophies fra den gamle saven? Ikke at det er så ille, siden jeg kanskje hadde tenkt en ny gjennomspilling i jula. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 er det en patch som fikser noen av av feilene eller er det bare trofeèr? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg regner med at man ikke får noen trophies fra den gamle saven? Ikke at det er så ille, siden jeg kanskje hadde tenkt en ny gjennomspilling i jula. Er rimelig sikker på at du må starte en ny save. er det en patch som fikser noen av av feilene eller er det bare trofeèr? Er mange som sier at spillet ikke fryser lenger når venner logger av og på. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Huff, jaja. Bra at de kommer med patch omsider, men etter 100 timer med Fallout 3 blir det nok en stund til jeg setter det i maskinen igjen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 FLAKS! Hadde tenkt å starte på Fallout igår, men utsatte det til etter eksamen alikevel som planen har vært siden oktober. Så i morgen når jeg starter, får jeg patchen med engang =) Hadde vært kjipt å brukt noen timer igår, lastet ned patch idag og begynt på nytt igjen dagen etter. Lenke til kommentar
JWF Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Startet på nytt igjen idag, har så langt skaffet meg 4 trophies Synes gjerne de kunne ha gjort sånn at du fikk trophiesene med den gamle saven, men ikke noe stort å grine over Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 noen changelog ennå? Den er i norge nå ikke sant? Lenke til kommentar
JWF Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen changelog ennå? Den er i norge nå ikke sant? Jeg har fått den så skulle tro at den er i Norge nå Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Off typisk, jeg som starta en ny save for 2 dager siden.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 da laster jeg den ned etterpå =) Fikser den feila, med at den fryser ps3èn og man må restarte den, osv?? Finnes det noe changelog Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 tenkte dette var et fint sted og spørre spørsmålet mitt blant alle der fallout spillere.... Ser at spillet har fått kjempe bra karakterer og er jo FPS/rollespill. FPS liker jeg veldig godt, og de fleste rollespill liker jeg. (likte wow, men var ikke så fan av oblivion, ble lissom tomt og jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre. Men det var en stund siden jeg prøvde det så hadde kanskje likt det bedre nå) Så spørsmålet mitt er jo da om dere torr jeg kommer til å like Fallout? også et lite spørsmål til, er det hovedsakelig roboter eller "aliens" som er fiender? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Leste på Bethesda forumet at en: Community Manager skrev: " Yeah, I just confirmed that it works here too. I'll be putting up some information on the patch on the blog shortly. " Håpe vi får en changelog snart da Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 tenkte dette var et fint sted og spørre spørsmålet mitt blant alle der fallout spillere....Ser at spillet har fått kjempe bra karakterer og er jo FPS/rollespill. FPS liker jeg veldig godt, og de fleste rollespill liker jeg. (likte wow, men var ikke så fan av oblivion, ble lissom tomt og jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre. Men det var en stund siden jeg prøvde det så hadde kanskje likt det bedre nå) Så spørsmålet mitt er jo da om dere torr jeg kommer til å like Fallout? også et lite spørsmål til, er det hovedsakelig roboter eller "aliens" som er fiender? Hm, får litt inntrykk av at du ikke er så fryktelig gammal etter det innlegget. Fallout er et spill utelukkende basert på voksne. Ikke bare fordi det er grassalt voldelig, inneholder en masse dop og jævelskap og faktisk har 18 års aldersgrense, men fordi det er et komplekst rollespill der historien, dialogene og menneskene er det som hovedsaklig driver spillet videre. Så for å svare på spørsmålet ditt, nei jeg tror egentlig ikke du kommer til å like Fallout 3. Om du ikke likte Oblivion der du "ikke forstod hva du skulle gjøre" vil du nok ikke like dette heller. Det er basert på samme teknikken og oppbygningen som Oblivion, og er på mange måter svært likt. Dette spillet er mye mer komplekst enn at du kan si at enten "roboter eller aliens" er fiendene dine. Det er et rollespill i ordets rette forstand, noe WoW absolutt ikke er, her er det dialog, valgmuligheter og karakterbygging som står i sentrum. For all del, bare prøv. Men forvent at det er mye tidkrevende læring som må til før du er skikkelig i gang. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg installerte spillet for en stund siden, men har ikke spilt noe eller noe sånt, så har ingen savegames eller noe... Bør jeg slette spillet da føre jeg spillet igjen, også patchen? Leste at noen på bethesda forum hadde problemer med at hovedmenyen hang seg etter oppdatering Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hvorfor skal du slette det igjen da ? Installer patchen, lag en ny savegame og spill i vei.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg skal løpe å kjøpe det i morgen tror jeg! sånn at jeg kan laste ned patchen Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Tenkte hvis jeg slettet det, og installerte igjen, så ville vel patchen bli lastet ned føre det installeres, vet ikke om dette har noe å si men? Det har blitt fikset de feilene som var? De værste ihvertfall? Hva det de skrev om at den henger seg på hovedmenyen da? stemmer dette? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Satan Lasse, poenget med å spørre etter changelog i 10/15 av postene dine. >_> Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da har jeg lastet ned og installert patchen. Til ingen nytte. Har nå på 10-15 forsøk aldri kommet lenger enn til rett etter GOAT-testen før spillet fryser, og heller ikke denne gang. Nå gir jeg opp dette spillet. Håper det fungerer bedre på 360'en. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tenkte hvis jeg slettet det, og installerte igjen, så ville vel patchen bli lastet ned føre det installeres, vet ikke om dette har noe å si men? Det har blitt fikset de feilene som var? De værste ihvertfall? Hva det de skrev om at den henger seg på hovedmenyen da? stemmer dette? nei patchen hadde ikke blitt lastet først, og NEI det hadde ikke hatt noen verdens ting å si.. en ting til lasse, her er linken til forumet.. ingen av oss vet hva patchen har gjort før en changelog er ute sånn er det bare, sjekk forumet på linken her; Fallout3 forum ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå