MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Pics, or it didn't happen.. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Bare meg som ikke tror på dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Bare meg som ikke tror på dette? Antagelig flere enn deg, men det er ikke noe ukjent fenomen at noen liker dette. Selv så er det ikke min greie. Eller... Det veiit jeg egentlig ikke, for det har aldri falt meg inn å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen kunne også ha anbefalt meg å svelge en pose sperm mens jeg onanerer fordi det er godt. Kanskje jeg kunne ha prøvd og fått meg en positiv overraskelse, men på en annen side, kan jeg ikke akkurat si at jeg har lyst på den overraskelsen. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Å putte en FINGER inn i penis tror jeg er en like stor utfordring som å putte en ølboks inn i anus. Noen klarer det sikkert, bevares. Men det er nok ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Står ikke noe om hvilken finger. Tommelen kansje da eller? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Står ikke noe om hvilken finger. Tommelen kansje da eller? Tviler. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_* Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du putter vel ikke en hel finger inn? Kanskje du bare koser litt i selve åpningen? Er sykepleier, når man kateteriserer, så putter man jo en tynt gummirør inn i urinrørsåpning. Dette er som regel ubehagelig for de fleste, og man får lokalbedøvelse først. Sånn som du forklarer det, så ser jeg for meg at du stapper en hel finger nedi, og kan ikke tro at det er spesielt godt, eller mulig uten at du har et unormalt stort urinrør. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg prøvde en gang å leke meg litt med hullet, og det svidde som faen og gjorde vondt bare jeg kom noen millimeter ned. Skjønner IKKE hvordan du har fått til dette her, ei heller hvordan det kan gi deg noe som helst nytelse. But hey, if your into that stuff... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror ikke det er meningen og stikke en eneste ting ned i urinrøret. du kan jo prøve med en spagettistang ? ( ikke gjør det ) Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fingre penis og runke fitte? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er en "normal" fetish. Ikke så fryktelig vanlig, men ikke noe supersjeldent heller. Man burde nok studere emnet litt før man prøver seg på det ettersom det nok er veldig viktig å være forsiktig. Ser for meg at man lett kan skade den. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja du bare tar et skikkelig tak rundt fitta å klemmer til av all din kraft, mens du drar den fram å tilbake . vips så runker du fitte Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Huff. Jeg fikk badetiss bare av å lese om dette. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja du bare tar et skikkelig tak rundt fitta å klemmer til av all din kraft, mens du drar den fram å tilbake . vips så runker du fitte Kan du demonstrere? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Så dersom noen hadde spurt om det hadde vært normalt å bæsje samtidig som man onanerer på gamle menn ikledd balettkjole, så hadde du fremdeles påstått at det er normalt? Hvor i heite huleste fikk du det der fra? Syke, syke menneske. OT: Minner ikke dette litt om trolling? Greit nok, det kan være sant, men allikevel? Prøvde å putte ett eller anna i tissen min da jeg var liten, men har ikke engang vurdert å gjøre det igjen. Det er jo dritvondt! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei for faen! Var vondt nok å ha kateter (eller hva det heter) inn der pga full narkose under en operasjon, og den er kanskje på størrelse med en kulepenn, samt glattere å få ut igjen enn en finger... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg knakk sammen i smerte da jeg leste første post. AU AU AU AU AU AU AU AU AU AU AU AU AU AU AU AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU AU AU AU AUUUUUUUUUUUUUU AU AUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg gidder ikke engang å prøve å søke opp slikt Finnes så mange skrudde bilder på nettet at jeg får angst bare av å tenke på det. Til trådstarter : Jeg tviler på at du er så veldig unormal. whatever turns you on Bare se hva folk her ber deg søke på Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Albert Fish likte å stikke rosestilker ned i hullet. Men han var jo ganske sprø også, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg