Gjest flau* Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det bare meg som liker å putte en finger inn i penis når jeg runker? Noen andre som har prøvd dette? Kan det være farlig! ?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Inn i selve åpningen? oO Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det hørtes helt for jevligt ut Men om du får nytelse av det så er det vell null problem hva vi andre synes er normalt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan klarer du det? :O Men for din del, er det vel normalt for deg selv? Ingen er normale, ergo alle er normale uansett hva. Lenke til kommentar
Gjest flau* Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Inn i hullet ja.. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg tror ikke det er noe å være flau over uansett Du har funnet noe som funker for deg, og greit, jeg er hverken gutt eller lege, men jeg tror ikke det er farlig så lenge det ikke gjør vondt og så lenge du er normalt ren på hendene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er vel enkelte som stikker alle slags mulige ting inn i penisåpningen for nytelse, så alt går vel ann.. http://failblog.files.wordpress.com/2008/0...screwdriver.jpg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ikke noe jeg ville ha gjort men hvis det gid det glede så skal du da bare forsette så lenge du passer på å være ren på fingrene før du setter i gang så du slipper å tenke på kjedelige ting som urinveisinfeksjoner og slikt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Au? Trodde ikke det var mulig engang xD Ikke noe jeg ville gjort heller tbh. Du gjør vel det du føler for TS. Kjør på hvis det er digg for deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan klarer du det? :O Men for din del, er det vel normalt for deg selv? Ingen er normale, ergo alle er normale uansett hva. Så dersom noen hadde spurt om det hadde vært normalt å bæsje samtidig som man onanerer på gamle menn ikledd balettkjole, så hadde du fremdeles påstått at det er normalt? On-tpc: synes det virker sært, men kanskje ikke av det særeste. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ja? Hvem skal avgjøre det? Ingen, det er nemlig opp til deg selv om det er normalt for deg selv eller ei. Du får bare respektere hva er normalt for andre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 gjør ikke det fryktelig vondt? :S Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 gjør ikke det fryktelig vondt? :S Det lurte jeg på og :S Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Må være forferdelig åpent eller slapt urinrør du har da. som får presset en finger inni Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lillefinger maybe? Men fremdeles AU! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei det er absolutt ikke normalt! Minner meg om en video der en mann dytter en tannbørste inn i urinrøret... Du får derimot bare kose deg . Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Må være brutalt å gjøre noe slikt. men alle har sin fetish. så lenge det ikke går ut over livslengden til junior Vil vel nødig ha en maltraktert penis om noen år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ja? Hvem skal avgjøre det? Ingen, det er nemlig opp til deg selv om det er normalt for deg selv eller ei. Du får bare respektere hva er normalt for andre Mister ikke da definisjonen "normal" sin betydning? Dersom alle sammen er normale uansett handling, så er det som sagt ikke noe vits i å bruke begrepet for mennesker som er i flertallet. Men men. Skal ikke ødelegge "diskusjonen" ved å stille sidesporspørsmål Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da får du fyre opp ny tråd om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Neh. Det kommer bare til å bli nok en pingpong-tråd av det. Fram og tilbake med småkjefting innimellom. Synes å huske at det var en slik tråd for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg