martin_meling Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har planer om å koble pc til tv, & lurer i denne sammenheng på hvor lang kabel det er mulig å bruke. Regner med at jeg trenger ca 10 meter lang kabel for å få dette til å bli fint, dvs strekke kabelen i rørene i veggen. Hvor lang kabel er det mulig å bruke uten at det blir merkbart tap av kvalitet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 en kamerat har laget en 30 meters kabel er det vell...funker bra den. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Såpass! Da blir det kabel & pc til tv her i gården også! Takker! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Antennekabler blir jo strukket ganske langt uten probelemer så da bør jo dette gå bra. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det kommer jo helt an på hvilken type kabel/video det er snakk om. S-Video, kompositt, RGB, VGA, etc. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 kjøpe n dyrere kabel da, f.eks. den 15meteren på clasern til 300 elns Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hva heter kabelen som jeg er på jakt etter? F.eks på Clas Ohlson? :oops: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hva skal du bruke da? S-Video (pluggen likner på PS/2-plugg) eller kompositt (phono/RCA-plugg, sånn du har til stereoanlegget)? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hva ligner utgangen der du putter kabelen på? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Skal ha RCA, men på Clas Ohlson finner jeg ikke: kjøpe n dyrere kabel da, f.eks. den 15meteren på clasern til 300 elns Er det en slik en RCA kabel du sikter til her? Varenr? Lenke til kommentar
runarwh Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/20/2024321.htm Bør fikse biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå