Joachim_F Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 I Legendary må du bekjempe innpåslitne krek fra en annen dimensjon. Les mer Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Garantert verdt en titt Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gleder meg til å komme hjem fra jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 søppel, gameplayet er grusomt, spillet ser grusomt ut og generell gjennomføring er grusomt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Veldig skuffende spill det her. Synd da tanken bak det er genial, men fullversjonen er forferdelig. edit: Jeg kan legge til at spillet har en mektig start som skaper forhåpninger, men våpenfølelsen, flyten og fiendene er stort sett bare forferdelige. Endret 15. desember 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 søppel, gameplayet er grusomt, spillet ser grusomt ut og generell gjennomføring er grusomt. Stemmer det, spillet er en horribell port av et horribelt konsol spill. Spar deg tid og diskplass, ikke last det ned. Lenke til kommentar
Spite/Ron Turbo Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Orket ikke spille gjennom demoen en gang. Det er det mest linære spillet jeg noen gang har prøvd. Det kunne like gjerne gått på skinner, for du kan ikke bevege deg mye til siden uansett. Hadde forhåpninger, men dette er noe av det dårligste jeg noen gang har spilt. Hadde ikke gitt en av døde fluene i vinduskarmen min for det engang. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 av en eller annen rar grunn så lagger spillet sinnsykt hos meg. prøver og sette ned grafikk men funker ikke noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjøpte fullversjonen til Xbox 360 på fredag. Leverte det tilbake samme dag. Enough said så er jeg en person som aldri returnerer spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg