Gå til innhold

Suit: Microsoft knew Xbox could damage discs

MindTooth

Undersøkelse  

104 stemmer

1. 1. Har du opplevd at din Xbox 360 har ødelagt spill?

• Ja, da den stod stille
      19
    • Ja, da jeg flytta på den
      7
    • Ja, begge deler
      2
    • Nei
      76

Anbefalte innlegg

At folk fortsatt mener dette er den beste spillkonsollen på markedet er jo et under. med tanke på alle defektene den bærer på . virker jo som det aldri tar slutt heller

Det sier jo bare mer om de andre konsollene: At de er feilfrie ikke er nok til å gjøre dem til et bedre produkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boxen har faktisk ødelagt spill selv når den står stille.

Det tviler jeg sterkt på!

Tror ikke at XBOX ødelegger spill selv når den står rolig. Det bryter mot all min logikk...

Det skjedde med en god venn av meg idet han fikk RROD.

Om du tror jeg troller, sjekk postcounten min i Microsoft forumet.

Min egen Xbox 360 aldri har gjort mer enn å ha fått Disc Unreadable en gang.

Lenke til kommentar
At folk fortsatt mener dette er den beste spillkonsollen på markedet er jo et under. med tanke på alle defektene den bærer på . virker jo som det aldri tar slutt heller

Samme hvor mye problemer andre har med konsollen sitter jeg fremdeles å spiller akkurat de spillene jeg vil spille. PÅ PS3 finner jeg kun MGS4, Killzone 2, Little Big Planet og God of War 3 interessante. På Wii er det kun Zelda.

MAO er det spillene som styrer mine valg, ikke selve konsollen.

Lenke til kommentar

Jeg er på min 4 Xbox og andre PS3, stor forskjell. Viss min Elite ryker så skal jeg sende den inn til rep, og når jeg får den tilbake selger jeg det skvipet av en konsoll, bare feil, feil og mer feil..

Av alle gangene jeg leverte 360 så mått jeg ha ventet 2 uker den første 360en, og 9 uker i snitt på dem 3 andre, snakk om drittmaskin!!

Jeg fikk hevet kjøpet på PS3en 60 GBen :D, den var vel borte 6 uker før jeg slo ned i bordet :p

Lenke til kommentar
Jeg er på min 4 Xbox og andre PS3, stor forskjell. Viss min Elite ryker så skal jeg sende den inn til rep, og når jeg får den tilbake selger jeg det skvipet av en konsoll, bare feil, feil og mer feil..

Av alle gangene jeg leverte 360 så mått jeg ha ventet 2 uker den første 360en, og 9 uker i snitt på dem 3 andre, snakk om drittmaskin!!

Jeg fikk hevet kjøpet på PS3en 60 GBen :D, den var vel borte 6 uker før jeg slo ned i bordet :p

Virkelig sjokkert fra en med en slik signatur.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk genuint sjokkert da jeg har tilbrakt utallige timer med Toman i spill som blant annet Gears of War og Gears of War 2. Jeg kan bekrefte at han ikke sitter å spyr ut dritt og møkk for å promotere en konsoll over en annen, han sier rett og slett sin mening om saken.

Når Xboxen hans har brutt sammen 4 ganger forstår jeg godt at han foretrekker PS3, det burde vel du og?

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk genuint sjokkert da jeg har tilbrakt utallige timer med Toman i spill som blant annet Gears of War og Gears of War 2. Jeg kan bekrefte at han ikke sitter å spyr ut dritt og møkk for å promotere en konsoll over en annen, han sier rett og slett sin mening om saken.

Når Xboxen hans har brutt sammen 4 ganger forstår jeg godt at han foretrekker PS3, det burde vel du og?

Ja, men når man kaller seg en "stolt sony fanboy i sin signatur og vil alltid være det", så må man regne med at meningene hans ikke vil bli tatt særlig seriøst av alle.

Lenke til kommentar

Denne saken har egentlig fint lite med xbox som konsoll å gjøre, men desto mer med MS som firma. Jeg lurer bare på hvor mye det har kostet dem å slenge ut en venstrehåndskonsoll. Ville de tjent mer dersom de brukte noen ekstra måneder på å fikse hardware-issues?

Ja, men når man kaller seg en "stolt sony fanboy i sin signatur og vil alltid være det", så må man regne med at meningene hans ikke vil bli tatt særlig seriøst av alle.

I motsetning til de fanboyene som ikke har det i siggen sin, men bare viser det altfor altfor tydelig?

Lenke til kommentar
Denne saken har egentlig fint lite med xbox som konsoll å gjøre, men desto mer med MS som firma. Jeg lurer bare på hvor mye det har kostet dem å slenge ut en venstrehåndskonsoll. Ville de tjent mer dersom de brukte noen ekstra måneder på å fikse hardware-issues?

I motsetning til de fanboyene som ikke har det i siggen sin, men bare viser det altfor altfor tydelig?

Så fordi jeg er kritisk til blodprisene Sony tar her i Europa så er jeg fanboy. Javel.

Det du kaller fanboy, kaller jeg prisbevisst.

Lenke til kommentar
Så fordi jeg er kritisk til blodprisene Sony tar her i Europa så er jeg fanboy. Javel.

Det du kaller fanboy, kaller jeg prisbevisst.

Vel, hvis en annen finner større verdi med sin PlayStation 3. Er det vel han som er prisbevisst.

Birger :)

Gjerne det. Så lenge man skjønner at ikke alle vil synes PS3 er verdt prisen bare fordi den har bluray f.eks. Hadde PS3 hatt dvd og kostet fra 1395kr og 360 hatt hd-dvd og kostet fra 4000kr så hadde ikke jeg kritisert Sony for noe som helst.

Lenke til kommentar
Men du kritiserer Sony fordi PS3 er dyrere enn Xbox 360?

Fordi de har puttet inn masse ting jeg og millioner andre ikke har bruk for som har gjort den kjempedyr for oss som bare er ute etter å spille selvsagt. MS gir meg muligheten til å ikke betale for mer enn det jeg vil ha.

Og det at vi betaler mye mer enn resten av verden for PS3. Hadde Sony gitt oss samme priser som MS gjør (noe de klarer i amerika), så hadde det også hjulpet. Husk, PS3 koster 399 i amerika, samme som 360 Elite. Her er det omtrent 2000kr forskjell på de.

Lenke til kommentar
Det har selvfølgelig noe med markedet å gjøre. Så lenge Sony selger mange PS3-er her har de ingen interesse av å senke prisen.

Hva så? Så lenge de krever blodpris her så kritiserer jeg dem for det. Jeg bryr meg vel ikke om de tjener penger eller ikke. Jeg vil ikke betale tusenvis av kroner mer for PS3 bare fordi jeg er europeer. Som europeer betaler jeg ikke noe mer for 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...