Bendorama Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har kun 1 rød og hvit ingang på cd-spiller, men så har jeg koblet 2 6x9 til 4 kannals forsterkeren, og i dag kommer 2 sub elementer også på den, men det er jo 2 røde og 2 hvit inganger på forsterker seff, og hvordan skal jeg gjøre dette nå, for å få lyd i suben? BTW: det er ikke noe ekstra in ganger eller knapper til å fikse noe slikt vist lurte, er noe et eller annet hokkus pokkes med signal kabler jeg må gjøre.... Hva? Takk Lenke til kommentar
storkers Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 tror ikke du må gjøre noe det er da bare og koble subbene til?jeg kan tenke meg at den andre "inngangen" på fårsterkerenen en utgang til evt ekstra forsterker.hvis jeg fårsto deg rett. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Den ene rød og hvit inngangen står det channel 1 og 2 på og den andre røde og hvite inngangen på siden står det channel 3 og 4 på. EDIT: Kan legge opp bilder av den vist det hjelper noe? Endret 15. desember 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
storkers Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ok da må du ha en slik: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1106 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du må få tak i en splitter til signalkabelen. Jeg vil tro alle bilstereobutikker har slike, ikke er de dyre heller. Som nevnt over trenger du en Y splitter, men det vil ikke være nok med en, da sitter du igjen med tre signalplugger, så du må kjøpe to sett. Du kan også splitte den rett ved forstarkeren slik at du slipper å dra alle kablene fra spilleren og bak. Jeg splitta mine rett før forsterkeren og det funker problemfritt, i tillegg blir det mye billigerer da du kun trenger 10cm splittere. LINK Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Slik da er alt fikset. Og fence er langt i fra så gale som folk sier:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Slik da er alt fikset.Og fence er langt i fra så gale som folk sier:) Det er ikke du den rette til å uttale deg om, for du har jo bare testet fence Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Tror jeg er en av dem som har rett til å utale meg om slikt... Mens dere som kun ser på pris og tror alle i verden trenger JBL og kicker, og skal bare presse i alt slikt, fordi dyrt er best uansett! Joda, jbl er sikkert tusen for entuiaster, men ikke fa** om 99% av folk som kjøper anlegg i bilen er folk som trenger noe slikt. Har en liten lyd geek i familien selv, har noe mer en bare brukenes av anlegg i stua si, og er virkelig glad i musikk og lyd, og han kunne veldig gjerne bekrefte at det spiller nå bedre en det du betaler for. Så hva kan da problem være hos folk, dårlige kabler kansje? Elendig dømekraft? Rykter? Ikke vet jeg. Men det spiller i alle fall så og si 100% bedre en det enkelt folk mener, etter sikkert å hørt noen si et eller annet^^ Edit: vil du ha noe bedre så skal du ikke bare tenke på å kjøpe kjente dyre merker, da skal du fa** få lov å dempe hele bilen din au, før noen fortjener å åpne munnen sin, har du tenkt å ha dyre høytalere med mega lyd, så nytter det ikke bare å ha høytalerene, skal det være "pro" så bør det monteres pro. Men for meg som bare er ute etter god(GOD betyr IKKE best, det betyr GOD) lyd som spiller techno, rock og alt med hjerte masasje og dunk i setene uten bare broomm brommm brommm lyder, så sitter jeg med MER en godt nokk oppsett nu som spiller behagelig og fint. Endret 16. desember 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det var ikke vondt ment, men det skal lite til å spille bedre en det du får med fence, og jeg VET det, for jeg har testet veldig mye forskjellig opp gjennom årene. Men, det viktigste er jo at DU er fornøyd, og det høres det ut som du er, så da er jo saken grei Ps: ser du spiller cod, og er medlem av vikingene... er det mange medlemer der?? Har sett flere online i det siste Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Haha, jeg er nok ikke med der lenger, NV er en clan som er en clan for folk som vil være med i en undergang av en clan, for den clanen har ikke mer å se i lyset det neste året! Det finnes ikke aktivitet , og lederene er desperate som pokker:P Nu skal dem tilbake til COD 4 også, fordi COD: Waw gikk til Jaaaa... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det som er fordelen med f.eks. JBL som du refererer til, er at man kan velge hvilke kanaler man vil ha signal inn/ut på. Så slipper man å kjøpe y-ledd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå