Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 VG og Se & Hør er ikke så ulike... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Og det er vel mye av saken, hva slags kultur og prioriteringer de forskjellige avisene har. Går det ikke an å innarbeide en organisasjonskultur som forfekter både effektivitet og kvalitet? Noe jeg er overbevist om er mulig, og som jo burde vært i tabloidene sin interesse for de taper leser år etter år, mens andre som DN får fler og fler. Men vg.no er jo norges største nettside så det er vel kanskje ikke så farlig? Ser jeg at det brenner i sentrum, så sjekker jeg først VG/Blabla for å finne ut hvor det brenner, og så kan jeg sjekke Aftenposten på kvelden for å lese detaljene og brannsjefens mening (og morgenbladet på fredag i neste uke, for å lese om hvordan vedlikeholdet forsømmes i innvandrerbydeler). Så tar vi Se & Hør Tirsdag for å se Aylar snakker om sin familie som mistet alt, så Se & Hør Helg som viser Dan Børge Akerø som samler inn penger til familiene som mistet alt, og så kommer Se & Hør Tirsdag igjen to uker senere hvor vi følger en to siders bildereportasje fra begravelsen til han som døde, og så blar vi om og se familien storkoser seg på Mallorca! (og var de riktig heldig så får de utdelt lusekofte i pool'n av Svein aka Kongen av mallorca - olè - olè - olè) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå