mcgroven Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dead Space-utviklere med nytt prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er godt å se at EA kommer med noe nytt, men skal man nå (siden Dead Space ble såpass gjennomført) kun se 3dje-persons horrorspill fra EA? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ble ikke så veldig imponert av teaseren Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Selv om det var mye Doom 3 å spore i Dead Space var faktisk spillet en veldig god overraskelse og en minneverdig opplevelse. Så jeg ser frem til dette her... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser virklig frem til dette, de laget Dead Space som jeg mener er et av de bedre grøsser-spillene i år. Håper de tar det helt ut Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kan ikke si at jeg ble helt satt ut av teaseren. Grafikken så heller ikke så utrolig bra ut på det lille vi så. Sammenlignet med Dead Space feks. Men men, Dead Space var et fantastisk spill så jeg holder håpet oppe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tviler på at det kommer til og se verre ut enn Dead Space, er en ting jeg liker med de folka der er at de har sans for detaljer noe som er viktig i grøsser-spill. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan spill skal dette bli da? Virker ikke som et spill som appellerte noe til meg. Birger Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Blir vel i grøsser-sjangern Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Slik Clive Barks Jericho opplegg? Det spillet som sugde hardt.. Birger Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Clive Barker's Jericho glemmer vi bare, greit? Alle som har spillt undying vil ikke la clive barkers navn være direkte assosiert med noe annet enn den klassikeren. Disse grøsserne er vel en trend nå kan jeg tenke meg? Survival horror er ihvertfall dødt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Synes dette så gromt ut jeg iallefall, må få spilt dead space snart.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hey, Jericho var jo morsomt dersom man så bort fra alle de tåpelige designvalgene (som kom med samlebåndsfrekvens) og alle de små irritasjonsmomentene... Hvis Dante's Inferno holder samme klasse som Dead Space, er det definitivt noe å se fram til. Ellers blir det vel kynisk å anta at alle spill fra EA nå blir tredjepersonsgrøssere. De gjorde tross alt noe relativt nytt i EA-sammenheng med Dead Space (ny, uavhengig og egenprodusert IP, f.eks.), muligheten for at de gjør slike ting igjen er absolutt til stede. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg får vel lese Divine Comedy i forkant. I Wikipedia fremstår det som en ganske interresant historie om Helvete, Skjærsilden og Paradis. Eller kanskje ikke historie, men dikt. Jeg kan godt se for Dantes helvete som et spill ja. Laget på samme måte som Dead Space, hvor du må kjempe deg ned til den 9. helvetessirkelen. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper de bruker samme grafikkmotor som Dead Space. http://danteworlds.laits.utexas.edu/utopia/index2.html :drool: Lenke til kommentar
Edru Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 "go to hell" Nokk til å gjøre meg intressert. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hadde vært kult å sett en annen type rollefigur enn han i Dead Space. Virker som det kan bli nok en silent hero i dette spillet også. Jeg likte det "barnet" i starten av videoen. Hadde vært kult å dradd det i en annen retning med tanke på hovedfiguren. Anyways: This is not just gonna be dangerous. It's gonna be Bangkok Dangerous! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dante's Secu-ROM! En reise ut av kopibeskyttelsens helvete? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Spill basert på Dante's Inferno? Jaha... aner en ny BeoWulf, men det er vel bare meg... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper dem faktisk skaper skremmende monster fra helvete da, ikke bare typiske monstre som er i alle filmer og spill for tiden som gjør alt annet enn å skremme. Ta monster som f.eks Marilyn Manson lager i sine videoer eller Aphex Twin. Da snakker vi grusomheter. Monsteret i teaseren her var ikke skremmende, så faktisk koselig ut i forhold til det her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg