Gjest gutt20 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har lyst å overraske dama med litt nudiemassasje. Vi trenger gjøre noe romantisk. Vet dere om det funker fett å bruke vanlig vannbasert glidemiddel som f. eks. dette: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760270 ? Eller er det best å kjøpe de oljene dem har? Har litt lite penger for tia så jeg må prioritere. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kjøp babyolje og tenn noen fine stearinlys. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Babyolje bør ikke brukes som glidemiddel forresten. Kan fort føre til soppvekst hos damene. Har jeg hørt, vel å merke. Vannbasert glidemiddel funker forresten også til massasje, men holder seg ikek glatt like lenge som oljer. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kjøp en god massasjeolje, så får du den gode lukten samtidig Når man tenner lys, og blir massert med velduftende olje så får man mange, gode sanseinntrykk som gir en helhetlig god opplevelse. Kondomeriet har en del som lukter veldig godt, og holder lenge. Flaskene er dessuten ikke "skrikende", så man kan fint ha en stående uten at mor reagerer så mye på det Jeg har hatt en flaske i snart to år, og den er såvidt blitt halvtom, så jeg og kjæresten har igjen mange kvelder med den ^^ Det går også ann å kjøpe andre, mindre flasker, sånn at du kan variere litt, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den vi valgte Jeg regner forresten nesten med at du ikke bare skal massere rygg og nakke, men jeg nevner bare at det hele er enda bedre om man bruker laaaaang tid Bare hun ikke sovner fra deg, da ^^ Og så må man ikke glemme musikken, og å hviske gode ord i øret hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg