drbass Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Etter at jeg har innstallert xp på min nyannskaffede pc, vil ikke den nyeste xp driveren til nivida kallt detonator XP funke. når jeg innstallerer det kommer det en feilmelding om at ikke driveren er digitalsignert av windows, dette kan man bare trykke ok på så fortsetter innstalleringen. Når jeg skal starte maskinen på nytt etter innstallering blir skjermkortet automatisk deaktivert. Når jeg går inn på system og aktiverer det igjen legger den inn de opprinnelige windows driverne igjen, ergo jeg får ikke innstallert detonator XP. Har noen hatt det samme problemet? Hva er feil? Kan noe gjøres?? Vennlig hilsen meg Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hadde akkurat samme problem. Installerte 23.11 driveren og kortet ble disablet. Når jeg enablet kortet gikk driveren tilbake til tidligere versjon. Prøvde å installere på nytt nå for noen dager siden, og nå funker det. Kortet ble ikke disablet denne gangen. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Takk for tipset, jeg får vel prøve igjen litt senere. Jeg bare lurte på en ting til: Ofte, når jeg surfer på nettet får jeg en feilmelding som sier at explorer har utført en ulovlig opprasjon og må avsluttes. Dette er veldig irriterenes når da alle sidene jeg har oppe avsluttes, og jeg må klikke meg inn på dem på nytt. Vet noen hva som er feilen? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Nå har jeg endelig fått innstallert driverne. Jeg brukte 23.12 driverne da funka det. Merklig egentlig Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 ja det skjer mange merkelige saker med pc enkelte ganger. Opplevde nettopp(har to maskiner i nettverk) at når jeg startet den ene maskinen, ja så startet den andre maskinen i nettverket av seg selv. Poltergeist eller? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 hehe det var et merklig problem. Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har hatt samme problemet med 23.11 driverne. Jeg formaterte og la inn xp på nytt. Fungerte som ****. Hadde også problemer med internett. Byttet ram og alt fungerte bra. Epox8kha+ xp1600+ Geforce pro soundblaster live chieftec dragon servertower 256 ddr ram 3700 i 3d mark 2001 Lenke til kommentar
JonV Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 14:04, engen skrev:ja det skjer mange merkelige saker med pc enkelte ganger. Opplevde nettopp(har to maskiner i nettverk) at når jeg startet den ene maskinen, ja så startet den andre maskinen i nettverket av seg selv. Poltergeist eller? Da har du vel Enablet Wol i Bios da :smile:= Wake on lan Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 14:29, drbass skrev:Takk for tipset, jeg får vel prøve igjen litt senere.Jeg bare lurte på en ting til:Ofte, når jeg surfer på nettet får jeg en feilmeldingsom sier at explorer har utført en ulovlig opprasjon og må avsluttes.Dette er veldig irriterenes når da alle sidene jeg har oppe avsluttes, og jeg må klikke meg inn på dem på nytt.Vet noen hva som er feilen? IE er søppel, bruk opera =] http://www.opera.no Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg vet at ie er noe søppel men det hadde jo vært ålereit å fått det til å fungere fårdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå