Gå til innhold

Billig MP3-spiller med ålreite menyer

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nylig anskaffet en Sansa Clip. Kan anbefale den på det varmeste. Kjenner ikke Zen'en, men Creative har desverre på langt nær kommet opp på samme lydvalitet som Sansa'en.

Clip'en er lettbrukt, uten masse 'dill' og jeg digger clipsen som, sammen med at den er så lett, gjør at jeg kan f.eks. feste den på kanten av innerlomma istendenfor å ha den liggende nedi. Eller nederst på genseren eller i bukselinninga, eller.... Utrolig mye hendigere enn å grave rundt i lommene hver gang en skal justere lyd, skifte sang etc i farten.

Eneste ulempen jeg kan tenke meg når det gjelder 'gamlefar' er at selv om skjermen er skarp og klar så er den ganske liten, med tilsvarende liten skrift, så for 'gamlefedre' som må ha avisa på en armlengdes avstand så er muligens den større skjermen på Zen'en bedre? Men for min del funker den helt fint.

Clip'en er også super-enkel å oppdatere fra PC'en. Ingen installasjon nødvendig, kommer opp som egen disk du kan kopiere filer til, og som sync-mulighet i Media Player etc uten hassel.

PS. Er omtrent i målgruppa (snart gamlefar selv ;-)

Endret av torefor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...