Evju Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gamlefar ønsker seg MP3-spiller til jul. Det bør være minst mulig dill-dall, bare rett og slett en MP3-spiller, med gode menyer og (relativt) god lyd. Minimum 4GB minne. Alternativer så langt: Creative Zen Mozaic 4GB Sandisk Sansa Clip 4GB m/radio Andre alternativer, eller bør jeg velge en av disse? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Har nylig anskaffet en Sansa Clip. Kan anbefale den på det varmeste. Kjenner ikke Zen'en, men Creative har desverre på langt nær kommet opp på samme lydvalitet som Sansa'en. Clip'en er lettbrukt, uten masse 'dill' og jeg digger clipsen som, sammen med at den er så lett, gjør at jeg kan f.eks. feste den på kanten av innerlomma istendenfor å ha den liggende nedi. Eller nederst på genseren eller i bukselinninga, eller.... Utrolig mye hendigere enn å grave rundt i lommene hver gang en skal justere lyd, skifte sang etc i farten. Eneste ulempen jeg kan tenke meg når det gjelder 'gamlefar' er at selv om skjermen er skarp og klar så er den ganske liten, med tilsvarende liten skrift, så for 'gamlefedre' som må ha avisa på en armlengdes avstand så er muligens den større skjermen på Zen'en bedre? Men for min del funker den helt fint. Clip'en er også super-enkel å oppdatere fra PC'en. Ingen installasjon nødvendig, kommer opp som egen disk du kan kopiere filer til, og som sync-mulighet i Media Player etc uten hassel. PS. Er omtrent i målgruppa (snart gamlefar selv ;-) Endret 15. desember 2008 av torefor Lenke til kommentar
Evju Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Da ble det en Clip. Håper det blir bra, om ikke, har man alltid angrerett, og muligens noen andre slektninger som vil ha Takk for svar, torefor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå