Gå til innhold

Steam - Bruke samme lokale filer i Dual-boot?

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg kjører Dual-Boot.. har installert Fallout 3 på XP-delen, men der klikker det jo som bare f., så jeg tenkte kanskje å prøve det på Vista-delen også, for å se om det gikk noe bedre.. MEN.. er det noen mulighet for å slippe å ha 6 GB + av de samme filene opp igjen? At jeg kan bruke de samme kildefilene til spillet?

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

ikke noe problem, bare start steam så legger den inn servicen på nytt så virker det. har hatt de samme filene i 4 år nå og sikkert 20 formateringer

Lenke til kommentar

hmm..

Vet ikke helt om det er jeg som ikke fikk det til, eller om jeg ble misforstått..

Men, jeg har Steam installert på Vista og XP.. på XP-delen har jeg installert Fallout 3.. og i en katalog så opptar jo Fallout 3 noe over 6 GB ..

Starter jeg Steam i Vista, så er jo ikke Fallout 3 installert.. men, om jeg vil installere det på Vista, så får jeg beskjed om at det vil ta så-og-så lang tid for å laste ned og installere.. og når jeg begynner å laste ned / installere i Vista, så begynner den også å laste ned de 6 GB'ene.. Jeg får ingen mulighet til å si "Hei! Jeg har de datafilene, allerede.. se! bruk dem!" .. om du skjønner..

Altså at XP og Vista kunne ha delt på de 6 GB'ene Fallout 3 tar.. også lagrer de heller hver sine konfigurasjonsfiler..

Hvis dette er mulig, så vet jeg ikke helt fremgangsmåten..

Takker igjen! :)

EDIT: hmm.. Tror jeg fikk det til nå.. Jeg måtte kjøre Steam-filene som ligger i XP.. da gikk det! :) ..slettet nå Vista-installasjonen av Steam..

Takk!

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...