equalern Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei. Har lagt ut en annonse på finn.no. Så har jeg satt prisen på 6k for denne laptopen, er det en bra pris? Eller bør jeg gå ned enda mere i pris? Her er annonsen med spesifikasjonene: annonsen Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 I og med at du får en bedre pc ny til samme pris - så ja, er nesten ikke vits å selge brukt pc, er like billig å kjøpe nytt som å kjøpe noe som er et år gammelt fordi det har falt så mye i pris. Jeg ville gitt deg 4 - maks 5 for den der... Lenke til kommentar
equalern Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 I og med at du får en bedre pc ny til samme pris - så ja, er nesten ikke vits å selge brukt pc, er like billig å kjøpe nytt som å kjøpe noe som er et år gammelt fordi det har falt så mye i pris. Jeg ville gitt deg 4 - maks 5 for den der... Okei, takk for svar :-) Var dette en kompis sa også, men måtte bare høre her inne først :-) Setter den til 4500,- pris diskutabelt da ;-) Takker igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå