PoWerFeeD Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei. Vi vurderer å kjøpe en HP MediaSmart Server EX475 server i huset. Vi skal ha 2 Popcorn Hour A-110, Mediastreamer koblet i nettverket, en vil bli brukt til hovedsaklig film (1080P/720P), mens den andre vil bli brukt til musikk. Så lurer jeg bare på; er det A-110 som decoder filmene? Så dette vil ikke belaste serveren noe utenom nettverksbelastning? Har dere troa på dette kan bli bra? Endret 14. desember 2008 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er A-110 som dekoder filmene, så serveren blir bare belastet nettverksmessig. Personlig liker jeg ikke popcorn hour, men det er mange som er fornøyd med den. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Har du noen bedre forslag? Tvix? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg har en popcorn hour a-100 og til film er den flott men til musikk er den rævva pga dårlig interface som ikke lar deg lage spillelister pluss at å bla gjennom et samba-share tar årevis når den kan vise 10 directories om gangen og bruker 2-3 sekunder for hver side. Hvordan A-110 sitt interface er vet jeg ikke. Endret 23. desember 2008 av ryback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå