HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Registreres brudd på retningslinjene på noen som helst måte hvis det ikke gis advarsler? Hvis ikke dette er tilfellet så kan man jo teoretisk sett begå det samme regelbruddet 10 ganger, og 10 forskjellige mods fjerner posten. Men ingenting skjer, fordi ingen vet at akkurat det samme har skjedd mange ganger tidligere med denne brukeren. Endret 14. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Vi har fått gjeninnført notisblokka for å kunne snappe opp regelbrudd som hver for seg ikke kvalifiserer til advarsel eller utestengelse, men som ved gjentakelse kan medføre advarsel eller utestengelse. Denne notisblokka er noe alle brukere har i tillegg til advarselsloggen. Man finner den dersom man trykker på prosenttallet for advarselsnivået under avataren sin. Da får man opp advarselsloggen øverst, og notisblokka som et tekstfelt nederst. Det er kun administratorer og moderatorer som kan redigere notisblokka, men brukerne kan selv lese i sin egen notisblokk (i tillegg til advarselslogg). Endret 15. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Aha! Alltid gøy å lære noe nytt om forumet. Min var ikke tom. Endret 15. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kris. Notater: Det er ingen lagrede notater for dette medlemmet Trodde jeg hadde noe der, jeg. Har jo over 50 slettede poster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Oops. Der var det et notat ja. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Trodde jeg hadde noe der, jeg. Har jo over 50 slettede poster Jeg har i skrivende stund 64 slettede poster, på min 4-5 måneder lange karriere. Ser ut som om det skal oppnå en viss alvorlighetsgrad før det havner på 'notat' også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Holder visst å dra ting litt offtopic. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Etter å ha tatt en titt på min egen så vil jeg si at man må dra ting veldig OT. Og helst kaste inn et personangrep eller to i samme slengen. Endret 15. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg