Solefald Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei hopp! fikk eit års svømmekort til bursdag i helga, og spør i den anledning kor ofte bør eg trene og kor langt bør eg svømme? Eg har ikkje trent noke særlig svømming sia ungdomskulen og er 23 no. Trener styrke 3 ganger i veka. var svært flink å svømme før, så vil svømme endel for å bli flink igjen og for å få opp litt forbrenning og slikt. Er ferdig på skulen 1410 og bassenget er på veien heim så tenkte å svømme etter skule da evt. på forhand takk =) Endret 3. februar 2009 av datating Emnetittel (er ikke stø på nynorsk, så du får nøye deg med bokmål. :) Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er like clueless på det feltet. Men jeg kan si hvor ofte og hvor langt jeg svømmer. Svømmer 50 m om gangen, tar en liten pause, så 50 m igjen osv. Jeg jobber for å kunne svømme lenger om gangen. Første dagen jeg svømte så greide jeg såvidt 25 m også har jeg en kondis som en sofagris med "herlig" kosthold. Har gått opp 4 kg pga sittinga og kostholdet mitt Så min greie er å svømme så langt man orker, også repeter etter pause. Pleier å være i bassenget 1 - 1.5 timer. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ta litt drills, gjerne litt undervann, litt rygg litt bryst osv. For ensidig blir alt for kjedelig! Bein er også greit, med brett:) Hold på i en time i begynnelsen, holder det. Så øker du etter hvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå