Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smitte via snus?

dsafd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han fant en random snus på gata, og var desp etter nikotin. Nå lurer han på om han har blitt smittet.

i lol'd! Så ble han plutselig bekymret over at vedkommede hadde AIDS! Ser det for meg. Herlig!

For AIDS smitter jo via spytt...

Jeg leste her en dag i <illustrert Vitenskap> at HIV kan smittes via spytt. Men da må det enkelte mennekset innta ca et badekar med infisert spytt i løpet av 24 timer.

Så hvis en person da klarer å bli smittet av HIV via spytt...."Grattis"

Tror ikke du skal være så sykt redd for å bli smittet av alvorlige sykdommer gjennom en brukt snus. (Med mindre det er "Dråpesmitte spredde sykdommer" Men hvis dette er tilfellet så er det vel en fin lærepenge. (MAN BRUKER IKKE BRUKT SNUS, Skjer med verden?)

Lenke til kommentar
Saltet og nikotinen i snus dreper det meste av bakterier, men man kan aldri være sikker..

Var litt trøtt igår, så jeg leste ikke topic helt riktig. Tenkte på bomming. Har brukt brukt snus selv, men det var min egen når har vært desperat, andres er helt tabu. Sigarett sneiper har vært mitt første alternativ når jeg er desperat, men de går på bongen min, så det er det ikke noe problem med smittesett (gratis tobakk :D).

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...