Svirre91 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan komme med to erfaringer: 1. Enkele og brukervennlige mobiler: SE P1i og w960i. Enkle mobiler for deg som har god tid. 2. Litt mer avansert og kjempegod mobil: HTC Tytn II. Har den nå, og stortrives med den. Litt for avansert til vanlig bruk (selv om jeg ikke har behov for den, er det en helt suuuuper mobil med touch og fullt tastatur;) ) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Si meg, forsvant førsteinnlegget mitt? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Si meg, forsvant førsteinnlegget mitt? Japp...xD Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Crap, orker ikke skrive alt på nytt nå... Uansett, jeg hadde sett mest på LG KC910 og Apple Iphone 3G. Kunne tenkt meg noen erfaringer rundt dem. Svirre91: takk for svar. HTC Tytn II virker litt gammeldags nå som Diamon, Touch Pro og HD har kommet, eller? Dessuten trenger jeg neppe fulltastatur. Så vidt jeg kan se har ikke W960i trykkskjerm. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 W960 har touch jo. Og touch HD tror jeg er en höjdare, men det hadde vært greit å lese førsteposten Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Samsung Omnia og HTC Touch HD er begge flotte touch skjerm alternativer. Litt tykkere og med utskyvbart tastatur, HTC Touch Pro og SE Xperia X1. Nokia 5800 Express Music er ogsaa snart tilgjengelig for kjop. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg endte i hvert fall med HTC Touch Diamond, håper den er grei. Min største bekymring er om den blir for treg, jeg hater nemlig trege/lite responsive mobiler. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg endte i hvert fall med HTC Touch Diamond, håper den er grei. Min største bekymring er om den blir for treg, jeg hater nemlig trege/lite responsive mobiler. Treg kommer den sikkert ikke til å være, men du må regne med en ørliten forsinkelse på enkelte ting... Den kjører jo Windows... Har HTC Tytn II selv og den er ganske rask i forhold til hva den skal jobbe med... Men hatt en Nokia 6290, og det var no av det råeste jeg hadde vært borti...! Åpna innboksen like fort med 1 mld som med 7-800 stk i... Synd Nokia ikke har produsert flere mobiler med den ytelsen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå