Haze2003 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei! Skal prøve og forklare best mulig... Idag har jeg Yamaha Hjemmekino htib3300, og er fornøyd med det. Har koblet Optic kabel fra dvd spillern til RecivernRX-V357, (nederste) har også koblet Optic kabel fra popcorn boxen til recivern. (Øverst) Men, får ikke noe lyd da, på hjemmekinoen. Er det noen innstillinger jeg må endre på? Har prøvd med litt, men finner ikke ut så mye. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei! Skal prøve og forklare best mulig... Idag har jeg Yamaha Hjemmekino htib3300, og er fornøyd med det. Har koblet Optic kabel fra dvd spillern til RecivernRX-V357, (nederste) har også koblet Optic kabel fra popcorn boxen til recivern. (Øverst) Men, får ikke noe lyd da, på hjemmekinoen. Er det noen innstillinger jeg må endre på? Har prøvd med litt, men finner ikke ut så mye. se på lydinnstillingene på ph. der bør de forskjellige lydformatene stå som digitalt. standar er analogt så det må du endre på Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Fant det ut... trykket på en knapp på fjernkontrollen på recivern, så den bytte kilde (eller no) da ble det lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå