Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kebab Gud med nye avsløringer! (BIL)

Anbefalte innlegg

først og frems .. jeg må svsløre at det kjører en spliterny BMW 530i rundt i Sandefjord! .. har selv sett den 4-5 ganger .. (det som er så spesielt med det er at den ikke kommer før Høsten!)

og nå over til Honda ...

Honda er sååå tafat! ...

de har stjelt Grillen til Mazda og arsen til en GAMMEL Toyota camry ..

bilde bevis!

Grillen til Mazda6

Grillen til Nye Honda Accord

Fyyy Honda!

Hekken til en 97model Toyota Camry

Hekken til NYE Honda Accord

Fyyyy Honda..

dette er forferdlig! .. Honda sliter! (desuten en brukt Honda accord koster halvparten så mye som en like mye brukt Toyota Camry!..)

(PS:Gleder meg til svar fra hondaen...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk på meg!!! Jeg er en link til et bildesøk på "Toyota pod (personalization on demand)"

Er ikke det nyskapende så vet ikke jeg! :D

Hva med denne da? En toyota FJ Cruiser!

Eller til slutt: This one

Ja jeg er Toyota fan...

Kan ikke huske å ha sett designet på noen av de før, bare at den FJ Cruiser er inspirert av Toyotas egen modell FJ40. Den første Landcruiser... :D:D

Edit: Litt rot i linkene...

Lenke til kommentar
FJ cruisern minnet meg om Hummer da..

var noko med vinduet og panseret.

men, dinna bilen er leiketøy for dei store gutane da.. :p

Men Hummer er en ren kopi av en gammel Lamborghini fra 1980-tallet:

lmoo.jpg

"Now I KNOW ya didn't know Lambo made an SUV right? This rather quiet project was the LM. about 80% of the 300 production models made were bought by those oil whore Saudis to use in their military. How about that? Driving a Lamborghini for the fucking military. The rough and rugged V12 beast was made for dune hoping and true off roading. But of course NO vehicle could top my baby offroad, V12 or not. Very few of these were ever brought to the states. I have no idea how much they even cost back then. They were mass produced (mass produced for Lamborghini being from 200-1,000 cars) from 1985-1989, as well as many custom orders. I'm sure Lambo would make you your own LM for a price. And if I ever get the chance I'll snatch one of these babies in a heart beat. Even if I have to go kill a few towel heads in the process!"

lm002-4t.jpg

Motoren:

lm002-aengt.jpg 450Hk...

Mer info på http://www.lambocars.com

Lenke til kommentar

Gjett hvem som har kjørt en sånn humvee da ? :) Og i USA også :) *rekke opp hånda stolt* :) :)

Skjønner ikke at dere gidder å bry dere om riskokere. Skal dere ha noe skikkelig noe, så må dere handle tysk. Selv om det ofte er mye problemer med de.

shivac.lnix.net/gallery/audi

Sjekk "want to own" seksjonen .. :)

;)

Lenke til kommentar
Gjett hvem som har kjørt en sånn humvee da ? :) Og i USA også :) *rekke opp hånda stolt* :) :)

Skjønner ikke at dere gidder å bry dere om riskokere. Skal dere ha noe skikkelig noe, så må dere handle tysk. Selv om det ofte er mye problemer med de.

shivac.lnix.net/gallery/audi

Sjekk "want to own" seksjonen .. :)

;)

har du kjørt en Humvee? OMG! :o kan jeg ta deg i handa? :D

heldige faen! jeg vil og.. feteste bilen imo her har kjørt er cherokeen til pappa.. jeg vil ha sånn! eller an wrangler! oo!! NICE CARS!! :woot:

Lenke til kommentar

Trenden nå går på rene linjer og en aggresiv look..

"Sinte" lykter kan generelt bare se..sint ut ;)

Cluet er at bilene blir laget etter det markedet vil ha og da ser de nogenlunde make ut..

At det meste av dagens biler ser/er aerodynamisk ut har ikke noe med kopiering ågjøre, for fysikkens regler gjelder for oss alle. Derfor Det fransk/britiske concord flyet ser ut som det gjør og faktisk ble russerenes svar på concord seende nesten helt make ut.

Grunnen? Ikke kopiering denne gangen, men det var den formen som framhevet seg i vindtunellene.

At Honda sine modeller som f.eks crv ser stygge ut er opp til andre å avgjøre, alle har sin smak! Jeg synes ikke den nye ser stygg ut, men det er min mening ;)

Hva bruktbil priser angår, så holder Honda sine modeller seg godt i pris iforhold til visse andre merker. Er ikke et dårlig kjøp.

Honda og japanske biler generelt har en veldig god kvalitet. Honda sine modeller får svært få klager fra kundene.

Må sitere Soichiro Honda litt: :D

- "I've failed 99% of my trials, in order to succeed in the remaining 1%".

- "I've never refused competitors' visits to our factory. I've welcomed them at any time. Because I am willing to jump to new innovations when they try to follow us."

- "Honda has been choosing the hardest way, pursuing original technologies. I believe technologies borrowed from others will never become our flesh and blood".

- To engineers of a new concept car, "develop a car like motorbikes...a car, where drivers sense direct feelings of running, turning and stopping by the body".

- When the Emperor asked about innovation, "It is like falling in love. If you think it's distressing, it is unbearably distressing. If you think it is joyful, it is of supreme joy".

- "Honda's car must own a unique personality, which doesn't mean a car only for skilled drivers. It neither means a car anyone can drive with ease. We thoroughly peruse basic performance and safety, in order to create a car anyone can enjoy driving with comfort, but vividly reacts to drivers according to their skills".

- "Action without Philosophy is a lethal weapon; Philosophy without action is worthless"

Soichiro Honda. Et framsynt oppfinnergeni:

f1_02_fs.jpg

Lenke til kommentar
Hummer?? Heter det ikke Humvee elns da?

Den ene er militær, den andre er sivil.. ca samme bilen

Har sitti på med militær Humvee mange ganger og det er noen j*vlige kasser som bråker noe sinnsykt.

Regner med at sivilutgaven er en del hakk bedre når det gjelder komfort/innvendig støy (hvis ikke ville ikke jeg hatt den om jeg så fikk den gratis...) :D

Lenke til kommentar

Har også kjørt humwee (samme typen som dei farta rundt med i Irak for tida). Einaste forskjellen var at den ikkje hadde sandkamuflasje.....:) J***a brei bil gitt, passa dårlig i norske skogar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...