KjellV Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Som dere kan lese i denne tråden fikk jeg et Epox 8RGA+ i steden for en sort Samsung DVD-rom. Siden jeg føler jeg er en ærlig fyr sendte jeg mail og sa i fra. Fikk svar for en liten stund siden. Hei. Jeg sender deg et brev med en returlapp som er ferdig merket med returnr. Så slipper du å legge ut for porto. Returen vil da bli prioritert når den kommer inn hit slik at vi får sendt riktig vare ut så fort som mulig. Så fort som mulig ja. Nå må jeg vente på brev, så sende kortet inn, så må de behandle returen og til slutt sende meg DVD'en min. Som jeg sa i den andre posten: Jeg har handlet for 44K det drøye siste året fra dem og jeg er såpass ærlig at jeg sier fra når jeg har fått "for god" vare. Og dette er behandlingen jeg får. *Applaus for den supre servicen hos komplett* Hilsen en som prioriterer andre webshopper fra nå av. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hadde du lest andre tråder her på forumet hadde ikke det der kommet som en overraskelse, en annen inresang ting er at jeg tok opp med komplett ang de returlappene for prioritert retur og da benektet de at noe sånt fantes, troverdige gutter Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vet ikke om det har noen interesse men i følge forbrukerkjøpsloven har du rett på en erstatter om reklamasjon tar mer en 2 uker. Nå er vel ikke dette en reklamasjon, men du burde egentlig ha flere rettigheter, ettersom det var du som var ærlig og returnetre kortet. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du sitter vel egentlig med makta her, still krav; si at du vil at de skal sende DVD-en du skal ha med en gang, så skal du sende HK tilbake så fort du får returlappen. Om de ikke vil gå med på dette, så er det vel bare å nekte for at du har HK som tilhører dem... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det minste Komplett burde gjøre var å sende den varen du hadde krav på som expresspakke til deg så hadde du den dagen etterpå, så kunne den andre sendes tilbake når du fikk brevet. Synest det er innlysende, men komplett skal nok en gang sikre seg selv først. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skulle bare mangle at ikke dette ble ordnet opp i umiddelbart. Du gjør dem jo tross alt en tjeneste ved å si i fra om dette, og du er jo totalt uskyldig i dette. Dessuten har du ikke fått den varen du bestilte. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Fikk nå mail fra komplett: Subject:: Innlegg på Hardware.no 7 april anngående kjøp av DVD spiller hos Komplett.no Hei Jeg ser at vi har sendt deg et feil produkt på Komplett.no ordre 3072671. Det må vi bare beklage. Men det er dessverre slik som kan skje. Hvis du ønsker det så kan jeg sende (kostnadsfritt) Samsung DVD spilleren til deg med en gang. Og så kan jeg sende det et ferdig utfylt postadresse kort som du kan bruke til å sende inn Epox 8RGA+ kortet til meg . Frakten er da betalt og kortet vil komme direkte til meg. Jeg ønsker å tilby deg en Acer 20x cd brenner + et Hitman 2 PC spill, som kompensasjon for at du er ærlig. Vi syntes det er veldig fint at det finnes ærlige kunder, og disse ønsker vi å belønne (ikke straffe). Håper du vil gi en tilbakemelding på denne mailen. Vennlig hilsen Øyvind Hagen ([email protected]), Kundekonsulent Komplett AS.Tlf: +47 33 45 42 00, Fax + 47 33 45 42 01, http://www.komplett.no De følger tydeligvis med på forumet Men jeg er fornøyd med utfallet og takket ja til tilbudet. Det eneste jeg egentlig ville var at de skulle sende meg DVD-spilleren med en gang og legge ved postadresse-kort. Kompensasjonen fungerer som et plaster på såret og gjør vel sitt til at jeg kommer til å legge inn en ordre i ny og ne hos dem i fremtiden. Men jeg vil også se meg rundt etter andre alternativer og sammenligne mye mer enn det jeg har gjort før. Har holdt meg til komplett fordi "det er en grei sjappe". Men lurer på hvordan dette hadde gått hvis de ikke hadde sett posten min og responsen De bør ihvertfall skjerpe seg et hakk eller to. Man skal slippe å få 20 "hw-forumister" sin støtte før det ordner seg på en akseptabel måte. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Merkelige greier at det skal vere nødvendig med offentlig kritikk før de kan tenke seg å yte den service som kunden har krav på. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det må da si å være godkjent av komplett, Ikke for å reklamere, men da jeg fikk feil vare av PS, og jeg sa ifra, så sendte de returlappen og nyvare sammen. Fikk den dagen etter, og jeg skulle bare sende den gamle tilbake... Og det gjorde jeg. Sånn syns jeg det skal være... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Snekker`n: Syns fortsatt du fikk bedre service hos PSData da du fikk en P4 3,06GHz i steden for en 2,8GHz som tok kvelden (prøve å pushe "belønningen" opp til en dVD-brenner ) Er egentlig fornøyd nå. Dette er den eneste negative hendelsen jeg har hatt med komplett så tror ikke de er så aller verst. Vi får se om jeg en gang i fremtiden forandrer mening Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvordan uttrykte han seg når han først sendte mail da til komplett? Ut ifra det jeg leste i starten, virket det ikke som at han stillte noe krav direkte til komplett, men mer eller mindre godtar det som de skriver. Og deretter går han hit, til hardware.no og klager. Saksgangen er ikke så treg hos komplett at om du skriver en e-mail til dem, så får du svar rimelig raskt. Kanskje han burde skrevet ett "brev" med krav om å få sendt dvd spilleren FØR han sender inn sitt produkt. Kanskje jeg som leser feil, men kan ikke se at han gjorde det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 MaxPain: Jeg skrev at jeg ville de skulle sende meg DVD-spilleren med en gang men KREVDE det ikke siden jeg ikke visste om jeg hadde rett på det. Har fortsatt ikke fått svar på om jeg har rett til å kreve at de sender rett vare med en gang eller om kompletts første svar er den "rette" måten mtp regelverk. Men tenker man service bør de jo selvsagt sende rett vare med en gang de får melding om at de har sendt feil. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har mistanke om at komplett har spioner blant oss, hvis ikke vi har dubbelagenter med i tråden ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvordan uttrykte han seg når han først sendte mail da til komplett? Ut ifra det jeg leste i starten, virket det ikke som at han stillte noe krav direkte til komplett, men mer eller mindre godtar det som de skriver. Og deretter går han hit, til hardware.no og klager. Saksgangen er ikke så treg hos komplett at om du skriver en e-mail til dem, så får du svar rimelig raskt. Kanskje han burde skrevet ett "brev" med krav om å få sendt dvd spilleren FØR han sender inn sitt produkt. Kanskje jeg som leser feil, men kan ikke se at han gjorde det. I et sånt tilfelle skal det ikke vere nødvendig å stille krav, det er soleklart at komplett har gjort en feil og da SKAL de automatisk tilby å sende riktig vare uten disk, en annen ting er vist kunden har bestilt feil vare. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 For å få god behandling må man kanskje være litt høfelig da, da kan man ikke si krevet ditt og kreve datt, heller at man håper, eller ønsker... Hvis ikke det går må man begynne å kreve... Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 I et sånt tilfelle skal det ikke vere nødvendig å stille krav, det er soleklart at komplett har gjort en feil og da SKAL de automatisk tilby å sende riktig vare uten disk, en annen ting er vist kunden har bestilt feil vare. Helt enig, men skulle likt å visst hvordan han formulerte seg når han sendte mail til komplett første gang, før han gikk ut på hw.no og klaget. Synes bare det er så lettvint mange ganger å klage på hw.no. Uten å komme med noen spesielle beviser, annet enn mailen fra komplett, men ikke å vise sin egen side av saken. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 I et sånt tilfelle skal det ikke vere nødvendig å stille krav, det er soleklart at komplett har gjort en feil og da SKAL de automatisk tilby å sende riktig vare uten disk, en annen ting er vist kunden har bestilt feil vare. Helt enig, men skulle likt å visst hvordan han formulerte seg når han sendte mail til komplett første gang, før han gikk ut på hw.no og klaget. Synes bare det er så lettvint mange ganger å klage på hw.no. Uten å komme med noen spesielle beviser, annet enn mailen fra komplett, men ikke å vise sin egen side av saken. Enig i det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har desverre ikke det jeg skrev men jeg skrev noe à la dette: Hei! I min ordre (ordrenr: XXXXXX) som jeg mottok fra dere Lørdag 5. april fikk jeg levert et Epox 8RGA+ (varenr: XXXXXX) i steden for en sort Samsung DVD-rom (varenr: XXXXXX). Jeg lurer på hvordan jeg snarest mulig kan få min DVD-rom og lurer på om dere kan sende den så raskt dere får denne mailen slik at ventetiden ikke blir så lang. Mvh Fornøyd eller ikke helt slik du ville skrevet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har ikke noe negativt å si om komplett.no Handler det meste fra de og servicen der er veldig bra. Retur av varer går som en drøm Alle kan gjøre feil og sende feil. Og komplett.no ordnet det opp på en profesjonell måte så det skal de ha en stjerne i boka for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå