HLSolbjorg Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kjørte de som er på dette bildet.. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 HLSolbjorg, Prøv å klokk shader ned til 1458MHz Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) tester nå BTw, jeg skal bruke de linked,r ight? (sånn at begge følger hverandre) Endret 17. desember 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 tester nå BTw, jeg skal bruke de linked,r ight? (sånn at begge følger hverandre) Kan være greit å bruke linked ja. Hvis kortet er stabilt nå, så vet du at det var Shader klokk som var for høy. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Er stabilt nå ja ;D Takker MEEEN Hva gjør de forskjellige tingene? Hva vil gi bedre ytelse etc.. Endret 17. desember 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er stabilt nå ja ;D Takker MEEEN Hva gjør de forskjellige tingene? Hva vil gi bedre ytelse etc.. Er nok GPU klokken som gir mest ytelse. Så kommer Shader klokken og til sist minneklokken. Men som du vet, GPU klokken kan ikke kjøre på over halve frekvensen av Shader klokke. Så hvis din Shader klokk er stabil på max 1458MHz så kan ikke GPU klokk kjøre på mer enn 729MHz. Forresten så klokker du like langt som meg da. Jeg greier heller ikke 1512MHz Shader. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) uææææ! Hjelp, hva har jeg gjort nå da? Spilte litt GTA IV (fra clean install), endret ikke noe, og den som viste hvor mye av minnet var under 896mb. Fikk framedrop i første oppdrag, til rundt 3.0 fps (evga OSD) Bluescreen&reboot. Åpna EVGA for å resette instillingene, men merket at alle instillingene sto på 0! Bilde: Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? :/ EDIT: Har nå reinstalert nyeste driver. Fortsatt likt! Kan heller ikke dra de "knappene", eller skrive inn noe. Endret 4. januar 2009 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå