evilleader360 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei, lurer på om hvor jeg får bestilt fødselsattest. Er ganske sikker på at jeg bestilte den på nettet sist gang, men klarer ikke å finne siden. Kan noen kyndige lenke meg til bestillingssiden eller et telefonnummer som jeg kan henvende meg til? Prøvde denne lenken --> http://www.likningskontoret.oslo.no/folkereg/attester.htm (ser ut til at de har flyttet til skatteetaten, men finner ingen informasjon ang. bestilling av nytt fødselsattest) Takk! Endret 14. desember 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ta kontakt med folkeregisteret; de bør vite dette. Kan evt. høre med sykehuset du er født på også. Hva skal du med den egenglig? Er ikke det noe man bare tar kopi av hvis man trenger å sende den fra seg? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ta kontakt med folkeregisteret; de bør vite dette. Kan evt. høre med sykehuset du er født på også. Hva skal du med den egenglig? Er ikke det noe man bare tar kopi av hvis man trenger å sende den fra seg? Har klart å miste den , men takk . Evt. nummer til folkeregisteret? Har hittil ikke klart å finne den. Endret 14. desember 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Folkeregisteret ligger vel under skatteetaten hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Er det et spesifikt telefonnummer jeg må ringe for å nå Folkeregisteret? Eller blir jeg automatisk overført fra Skatteetaten og over til Folkeregisteret? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er vel ikke værre enn å ringe dit og si du vil snakke med rette vedkommende ang. en fødselsattest? Hvor får jeg en ny fødselsattest?For å få utskrevet en ny fødselsattest tar du kontakt med folkeregisteret som er en del av skattekontoret. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Takker . Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du, bare hyggelig! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå