Xneon Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) hei.. har problemer med nvidia sine skjermkort drivere. kjører nå på microsoft sin wddm drivere i vista.får spillt spilla da men ikke på bra grafikk. men når jeg skal installere driverne til nvidia på mitt geforce 7900gt skjermkort med vista64bit så går dette greit frem til at jeg begynner å starte opp spill da blir bare skjermen helt blafrette og helt rar. så må jeg bare bruke svenske knappen for å komme tilbake igjen i windows kan ikke trykke ctrl+alt+delete ser at det skjer no på skjermen men alt er bare like ille. alt går bra inne i windows frem til jeg starter spill. har prøvd 2 forskjellige drivere men hjalp ikke no. noen som har opplevd dette heller har noen tips? mvh xneon Endret 22. desember 2008 av Xneon Emnetittelen skal inneholde 3 ord. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er ikke sikkert det er driveren. Jeg har også et 7900GT som ikke virker som det skal, blir mye artifacts under 3D. Eneste som fungerer hos meg er å klokke NED en god del på kjernen. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 virker merkelig at man må klokke det ned. hmm kansje mulig men rart Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 bump prøv med xp32 og sjekk 3d apps der. last ned demo av 3dmark05/06 + fix og kjør disse. krasjer disse med forskjellige drivere så har kortet ditt tatt kvelden! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 virker merkelig at man må klokke det ned.hmm kansje mulig men rart Det er et kjent problem med 7900GT kortene. Søk på nettet etter 7900GT og artifacts. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) tror nok ikke kortet mitt har tatt kvelden for jeg installerte vista for ca en uke siden og da hadde jeg xp før. og da funka grafikk kortet som det skulle på xp men nå kan kortet bare kjøre på wddm driverne til microsoft og ikke nvidia sin 178.24 drivere som er til vista 64bit ifølge nvidia. har prøvd en driver som var 163..... som var til vista 64bit funket heller ikke men skal prøve etterpå¨og klokke korte litt ned har klokka det litt med rivatuner funka helt greit i xp.får bilde opp p¨å skjermen og ser at spille loader men det er ikke artifacts men ser neste bare en farge på hele skjermen. Endret 19. desember 2008 av Xneon Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 da fant jeg ut her hva som trengtes har fiksa seg nå leste litt rundt og fant ut andre hadde lastet ned 158.24 drivern og det virket faktisk:D da håper jeg at jeg hjelper andre her inne med samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå