Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har problemer med driveren til skjermkortet (Nvidia GF 7900gt) denne er løst men er grei for andre med samme prob å lese, nye drivere til vista 64bit

Anbefalte innlegg

hei..

har problemer med nvidia sine skjermkort drivere.

kjører nå på microsoft sin wddm drivere i vista.får spillt spilla da men ikke på bra grafikk.

men når jeg skal installere driverne til nvidia på mitt geforce 7900gt skjermkort med vista64bit så går dette greit frem til at jeg begynner å starte opp spill da blir bare skjermen helt blafrette og helt rar. så må jeg bare bruke svenske knappen for å komme tilbake igjen i windows kan ikke trykke ctrl+alt+delete ser at det skjer no på skjermen men alt er bare like ille.

alt går bra inne i windows frem til jeg starter spill.

har prøvd 2 forskjellige drivere men hjalp ikke no.

noen som har opplevd dette heller har noen tips?

mvh xneon

Endret av Xneon
Emnetittelen skal inneholde 3 ord.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok ikke kortet mitt har tatt kvelden for jeg installerte vista for ca en uke siden og da hadde jeg xp før. og da funka grafikk kortet som det skulle på xp men nå kan kortet bare kjøre på wddm driverne til microsoft og ikke nvidia sin 178.24 drivere som er til vista 64bit ifølge nvidia. har prøvd en driver som var 163..... som var til vista 64bit funket heller ikke men skal prøve etterpå¨og klokke korte litt ned har klokka det litt med rivatuner funka helt greit i xp.får bilde opp p¨å skjermen og ser at spille loader men det er ikke artifacts men ser neste bare en farge på hele skjermen.

Endret av Xneon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...