ostenxx Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei der! Her er nok et bilde jeg har tatt i det siste. Bildet er tatt med Nikon D40 og stativ, 55 mm brennvidde og 4 sek lukkertid. Stilte ned eksponeringskompensasjon ettersom bildet ble tatt midt på dagen. Jeg har etterbehandlet det i photoshop elements hvor jeg i all hovedsak har økt fargemetningen noe for å få fremhevet blåfargen. Kom gjerne med ris/ros og tips! Mvh. Øystein Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nydelig bilde.. Du har gjort en bra jobb med dette bildet, syns nå jeg Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Nydelig bilde..Du har gjort en bra jobb med dette bildet, syns nå jeg Takker! Noen andre som har formeninger om bildet? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Dette ble litt for kjedelig for meg. Fikk lissom ikke noe å feste øyne på. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Dette ble litt for kjedelig for meg. Fikk lissom ikke noe å feste øyne på. Hmm, mulig. Vannet som renner i midten er iallefall det som tiltrekker seg oppmerksomhet og skaper kontrast i bildet, spør du meg. Men det hele er vel en smakssak... Endret 14. desember 2008 av ostenXX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Stilig med den lange lukkertiden innimellom isen. Synes du med hell kunne ha beskjært vekk noe av bunnen. Litt uheldig med den mørke toppen/berget, men alt i alt et fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå