Gå til innhold

Medal of Honor Allied Assault

Anbefalte innlegg

Etter å ha spelt rtcw gjennomsnittlig 2 timer kver dag sidan det kom ut, spelte eg nettopp gjennom mohaa single player demoen. Må seie at dette må være det ultimate ww2 spel. Er heilt skjelven etter inntrykket eg fekk. Nokon som veit når dette spelet kjem til Norge? Har hørt noko om 31.januar. Stemmer dette?

mvh Ørjan

A7M266

Athlon tbird 1400@1650

1*512 ddr 2100 cl 2.5

Gainw. gf3 249@445

Sb live! 5.1 player

3com nic

Chieftec Fulltower black

win 98 2.ed

nvidia 23.11

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har runda full-versjonen nå...fy **** du bør glede deg, men det var noe som skuffa meg. Det var ikke

co-op på bretta lissom : Men jeg går ut ifra at det kommer en mod som gjør at dette blir mulig. Spilte RTCW masse, men så kom de serverne som gjorde slik at det ikke var mulig å spille uten en ordentlig cd-key.

*snufs* Men akkurat det gir jeg ganske bra F i, fordi nå har jeg lasta ned MOH:AA og meier ned mine fiender :smile:

Lenke til kommentar

ja, hadde rtcw vært laget med half life grafikkmotoren ville man kunnet laste den ned gratis som en mod :smile:

rtcw minner meg litt om starwars galactic battlegrounds som ikke er annet enn en skin modifikasjon med et par nye småting til age of empire 2, og det koster altså 500 kroner.

Lenke til kommentar

Har selv runda MoH AA.

For oss grafikk elskere er mange av brettene en nytelse å se på.

Omaha beach (Langangen i Normandy) var klimakset. Følte virkelig hvordan krig kan være når kulene haglet rundt deg og fortvilte medsoldater daua som fluer.

-Spoiler-

Omaha, slik jeg opplevde det.

Du står i langangs fatøyet og hører folk rundt deg ber en still bønn, lemmen går ned og de som står foran deg dauer før de i det hele tatt skjønner hva som skjer. Du hopper i sjøen og beveger deg mot land. Alle rundt deg (på hundrevis av soldater) hyler og skriker ("What are we suppose to do sire?" osv)og blir skutt eller drept av bomber og granater Selv lurer du på hvordan i himmelens navn du skal klare å komme deg i land. Når du endelig kommer opp på stranden og inn til jordvollene, får du beskjed om å dra tilbake igjen (til stranden) å hente et par spreng-rør som skal ødelegge piggtråd’en. Dette rett etter at du har klart å kave deg igjennom strand-helvete. Etter det må du blant annet forbi en del MG stillinger osv mens løytnanten dekker deg med 'covery fire', fremdeles med kuler og et

granatregn som ikke ligner grisen.

Dette var rått. Ingen tvil om at MoH AA tar gameplay’et et steg videre her. Har ikke vært så nær virkeligheten siden militæret... hø hø :->

Spillet i seg selv hadde ikke noen revolusjonerende faktorer sånn sett, men var så til de grader gjennomført.

Om jeg skal si noe negativ om spillet er det et par ting som dessverre trekker litt ned.

Teknisk vil jeg nevne at du kun kan ha 1600*1200 oppløsning, synes selv (grafikk elsker som jeg er) det var i minste laget siden Q3 motoren støtter 2058x1536.

Når du spiller på brett med store avstander og bruker sniper rifla (det gjør du ganske ofte) kan du for eksempel snike deg rundt et hjørne og så vidt se en MG-stilling via kikkertsiktet. Hode til han i MG stillingen er ikke større en et knappenålshode i sikte. Uansett så må du selv være totalt umulig å oppdaga for gutta i MG stillingen. Allikevel begynner de å skyte på deg umiddelbart etter at du har rundet hjørne med største forsiktighet. Avstranden er på hundrevis av meter.

En annen ting er dummy soldatene. Et par av dem reagerer ikke nå du skyter på dem i det hele tatt. Eller du pælmer en kar, og den andre står fremdeles og ser dum ut (noen som nevnte IGI). Nå er det noen som sier at slike totalt handlingslammede soldater også finnes i det virkelige livet men men.

Sett alt under et kan jeg ikke gjøre annet en å anbefale MoH AA til alle som liker FSP spill.

Rune, heldig beta tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...