Gå til innhold

PC spillet med best grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AoC?

 

I AoC har de riktignok pressa veldig mange pixler inn i grafikken, men den er jo like stygg for det. WoW har jo MYE penere grafikk enn AoC , for å ta et eksempel.

Men smaken er som baken, heldigvis.

 

Måtte lese den 2 ganger for å faktisk se om jeg leste riktig, og det gjorde jeg tydligvis. Jeg kan rett og slett ikke skjønne at man kan påstå noe sånt med mer eller mindre man er blind

 

Har du vært i Northrend ? Jeg synes den grafikken KNUSER AoC på alle områder, og JA jeg er faktisk grafikk hore,har et 280 gtx og 26 " pc skjerm.Det Blizzard har gjort med det stilistiske og estetiske veier opp for den mangelfulle pixel motoren til WoW- det er imponerende !

 

Når det gjelder singelplayerspill så er det vel lite som slå Crysis motoren.

Lenke til kommentar
Stemmer for Mass Effect (Det blir flere spill) og Gears Of War 2 som utnytter Unreal 3 og er utrolig vakkert.

 

Ang. Mass Effect så er gameplayet i spillet LANGT mer attraktivt enn grafikken. Grafikken i Mass Effect står nok ett godt hakk under det man ser i Crysis, dvs. personlig syns jeg grafikken i Mass Effect er litt kornete (og selvfølgelig at Crysis Warhead har best grafikk per dags dato)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Far Cry 2 topper min liste. Og det er av én enkel grunn, som jeg tror INGEN andre spill har, og det er utrolige detaljer på ALT. Ta den COD4 vs. Crysis-videoen noen sider tilbake, der så jeg at i Crysis var teksturen som ble brukt på en stein utrolig dårlig. Mens i Far Cry 2 er til og med hermetiske bokser og planker UTROLIG detaljerte. Og det skiller FC2 fra alle andre spill. Om du ser nærme på bortimot alt i FC2, ser du at det er veldig detaljert.

Endret av Pétur
Lenke til kommentar

min største "wow"-følelse under spilling må ha vært fra Lord of the rings online. Grafikken er ikke direkte revolusjonerende, det ser bare direkte fint ut. Dere som har spilt det har sikkert opplevd hvor herlig spillet ser ut når man vandrer gjennom gressområder, med det gyllenbrune gresset svaiende lett i vinden. En herlig opplevelse. Tror jeg må spille det litt igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...