Gå til innhold

PC spillet med best grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har ekstremt god grafikk, men siden dataen min ikke klarer det på max, vil jeg ikke ha den med. Når jeg spiller det, kan plutselig en bugning, eller veien under med forsvinne...

Hva i all verden er det du snakker om?:p GtaIV, er et spill som ikke har satset på grafikk men at det skal være stort.. Og slik har det alltid vært.. Gta har jo rævva grafikk skjønner ikke hvordan du kan si at det har ekstremt god grafikk, da tror jeg du har misforstått hva grafikk er i såfall.. Far Cry 2! Det er spillet jeg har sett med best grafikk hittil... ;)

Lenke til kommentar
Vil si at Crysis Warhead har best, iom at det er gjort visse oppgraderinger av CryEngine 2 fra det første Crysis-spillet.

 

Syns ikke Far Cry 2 har så bra grafikk. Og det krever faktisk langt mer enn Crysis Warhead! Far Cry 2 kan jeg drømme om å kjøre glatt på maks grafikk (sjekk specs i signaturen), mens Warhead har jeg spilt igjennom på maks grafikk uten noe særlige problemer.

Det krever mer fordi det er bedre... Far cry 2 er det eneste spillet jeg har fått en "FY F**N I HE**E*TTE SA**AN* FOR EN GRAFIKK!" følelse av... Det er jo helt sykt når du står det på morgenkvisten å ser sola skinne igjennom palmene.. helt sprøtt hvor bra det er... Men fy for et kjedelig spill:p

Lenke til kommentar
Det har ekstremt god grafikk, men siden dataen min ikke klarer det på max, vil jeg ikke ha den med. Når jeg spiller det, kan plutselig en bugning, eller veien under med forsvinne...

Hva i all verden er det du snakker om?:p GtaIV, er et spill som ikke har satset på grafikk men at det skal være stort.. Og slik har det alltid vært.. Gta har jo rævva grafikk skjønner ikke hvordan du kan si at det har ekstremt god grafikk, da tror jeg du har misforstått hva grafikk er i såfall.. Far Cry 2! Det er spillet jeg har sett med best grafikk hittil... ;)

 

Neh, i gta IV har de satset mer på graffikk enn i de forrige spillet. Og hvordan kan du si at spillet ser ræva ut? Noen steder ja, men det ser også helt sykt bra ut andre steder igjen.

Lenke til kommentar
Det har ekstremt god grafikk, men siden dataen min ikke klarer det på max, vil jeg ikke ha den med. Når jeg spiller det, kan plutselig en bugning, eller veien under med forsvinne...

Hva i all verden er det du snakker om?:p GtaIV, er et spill som ikke har satset på grafikk men at det skal være stort.. Og slik har det alltid vært.. Gta har jo rævva grafikk skjønner ikke hvordan du kan si at det har ekstremt god grafikk, da tror jeg du har misforstått hva grafikk er i såfall.. Far Cry 2! Det er spillet jeg har sett med best grafikk hittil... ;)

 

Neh, i gta IV har de satset mer på graffikk enn i de forrige spillet. Og hvordan kan du si at spillet ser ræva ut? Noen steder ja, men det ser også helt sykt bra ut andre steder igjen.

Jeg sier ikke at spillet ser rævva ut, spillet ser bra ut det i forhold til hvor omfattende det er, men jeg sier det ser rævva ut i forhold til spill som han spør etter, altså spill med beste grafikken.. I foldhold til Far Cry så ser jo ikke gta bra ut, runna faktisk far cry i går også satt jeg meg å spilte gta etterpå.. og det er som å gå noen år tilbake

Lenke til kommentar

Hva som er best er ikke individuelt... Jevrio har rett, med at jo mer realistisk grafikk, jo bedre grafikk

 

Men det som ER individuelt, er hvilket spill som SER finest ut i dine øyne... Hørte en sa at Age of Empires 2 har bedre grafikk enn Crysis... Det han mente var nok at det så finere ut, og det er det ikke noe fasit svar på...

Lenke til kommentar

Men uansett! Poenget her er at trådstarter sier han ikke vil ha med GTAIV fordi det er for bra for pcn hans? Og GTA er et spill som ikke har noe bra grafikk (altså krevende grafikk, for dere kverulanter) Så hvorfor driver vi å ramser opp spill med bra grafikk når han ikke kan kjøre gta en gang... ?

Lenke til kommentar

Altså, grafikk kan jo være best på flere forskjellige måter (som sikkert har blitt nevnt flere ganger i denne tråden). Om man sammenligner Gears of War 2 og Crysis for eksempel, så har jo begge felt de er best på, og det blir jo nesten en smakssak å finne ut hva som ser best ut.

 

Den eneste måten du kan finne ut hva som faktisk er best på, er å sammenligne det tekniske. Da tenker jeg på antall polygoner i modellene, teksturoppløsning, shader-versjoner og så videre. At et spill har modeller med mange polygoner, høyoppløste teksturer o.l, betyr jo ikke nødvendigvis at det ser spesielt bra ut (du kan ha flere tusen polygoner i en simpel liten firkant, og det vil jo se nett likt ut som om du bare hadde 12) , for det ligger jo mer bak det enn bare det, men som sagt, det er den eneste måten jeg kan se for meg om man skal finne ut hvilket spill som har best grafikk.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...