Gå til innhold

PC spillet med best grafikk


Anbefalte innlegg

Du har helt rett, MrLg, som den videoen sa, at crysis har bedre valgmuligheter, større landskap, som er åpent, uten slike gammeldagse gjerder man ikke kan hoppe over, og usynlige vegger, og slikt, bedre grafikk, man kan flytte på alt, ødelegge mye mer, osv... Så Crysis er på en måte bedre, men ikke gøyere...

 

Det at CoD 4 har bedre grafikk er feil... Det ser finere ut, for noen, men det har med smak å gjøre... Crysis er nærmere fotorealistisk enn CoD 4...

 

Men det som er så bra med CoD 4, er at det en historie i det, og jeg levde meg mer inn i det enn Crysis... Dette er en smaks sak, og såklart er det like logisk om noen lever seg mer inn i Crysis...

 

 

Så Crysis er bedre på tekniske sider, mens CoD 4 har bedre andre sider (Slik som historie og handling, og sjelen i spillet, men dette er smaksak), og etter hva jeg har hørt om multiplayerdelen til Crysis, er det flere som syns den til CoD 4 er bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har helt rett, MrLg, som den videoen sa, at crysis har bedre valgmuligheter, større landskap, som er åpent, uten slike gammeldagse gjerder man ikke kan hoppe over, og usynlige vegger, og slikt, bedre grafikk, man kan flytte på alt, ødelegge mye mer, osv... Så Crysis er på en måte bedre, men ikke gøyere...

 

Det at CoD 4 har bedre grafikk er feil... Det ser finere ut, for noen, men det har med smak å gjøre... Crysis er nærmere fotorealistisk enn CoD 4...

 

Men det som er så bra med CoD 4, er at det en historie i det, og jeg levde meg mer inn i det enn Crysis... Dette er en smaks sak, og såklart er det like logisk om noen lever seg mer inn i Crysis...

 

 

Så Crysis er bedre på tekniske sider, mens CoD 4 har bedre andre sider (Slik som historie og handling, og sjelen i spillet, men dette er smaksak), og etter hva jeg har hørt om multiplayerdelen til Crysis, er det flere som syns den til CoD 4 er bedre...

 

Multiplayer delen til Crysis er ikke den beste nei, der er CoD 4 noe overlegen. Men, jeg må si meg uenig med deg når det gjelder historie og handling. Selv synes jeg historien til Crysis var både spennende,mystisk og underholdene.

 

Kan si meg enig at CoD 4 har noe mer filmatisk stil med mange scripted sequences, og jeg vil tro at det appellerer til mange.

Lenke til kommentar
Grafikken i FarCry 2 er helt elendig og stygg

 

Og hva er så ille med den grafikken?

 

Fargeløs (brun), sjelløs, dårlige texturer og alt for "perfekt". Skyggene f.eks. er alt for detaljerte noe jeg syns ødelegger hele opplegget. Fargene er selve hovedproblemet, etter min mening da. Sammenligner du det med Crysis er det en meget stor forskjell i fargebruk.

 

EDIT: Og når du da blander dette med et spill som generelt er utrolig kjedelig og uengasjerende, gjør ikke det saken bedre.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Stalker synes jeg havner godt oppe på lista i allefall. Ellers er jo også Crysis knallfint å se på.

 

Eneste problemet med Stalker er at selv Crysis blir lett å kjøre sett opp i mot det.

 

(Er enig i at det ser brukbark ut derimot, grafikk-stilen er meget kul)

 

Nja, min erfaring er nok at Crysis krever mer av PC'n enn det Stalker gjør. Men det avhenger uansett av hvilket grafikkort, og ikke minst drivere til grafikkortet man har. Ble ordentlig overasket over hvor mye finere Crysis kjørte med de nye driverne fra ATI... Begynner nesten å bli feilfritt :p

Lenke til kommentar

Maken til idiotiske svar her. Teknisk og "grafisk" er Crysis Warhead best.

Den pusher flest polygons, store teksturer, godt lys. Det er rett og slett dritlekkert å se alle de dynamiske skyggene, vinden i alle de dynamiske trærene. Den gjør ekstremt mye bra på så "få" systemkrav. Se på gta f.eks, veldig få dynamiske skygger. Veldig små teksturer, skal nevnes at det krever mye gpu minne for at man skal få de i høyere oppløsning da. Men virker som om gta er dårlig optimalisert, for det crysis får til ser og er mye penere "teknisk" enn det gta har, og det krever vel mye mer enn Warhead.

Lenke til kommentar
Mange vil sikkert le, men jeg syns Lotro har meget god grafikk. Det er bare å hive på seg ryggsekken og ta en fisketur i "hobbitland" så skjønner dere hvorfor.

Det er ikke dumt. Det er få dataer som takler å ha alt på maks i LOTRO, og klarer du det ser det faktisk utrolig fint ut. Grafikken er riktignok ikke ment for å være (foto)realistisk men det ser for all del meget bra ut.

Lenke til kommentar

Holder en knapp på Race Driver: Grid. Har du en grei pc med godt grafikkort ser det ganske så lekkert ut.

 

Min XPS med Geforce i SLI kjører det med høy oppløsning og maks detaljer, sliter dog litt med full anti aliasing aktivert. Da blir grafikken og effektene rimelig heftige.

 

Ellers er jo Crysis krevende nok, og grafikken relativt pen. Spillet er imidlertid tidvis ganske døvt.

 

Call of Duty: World at War ser også ganske bra ut, uten at jeg fikk direkte bakoversveis av det, selv med Radeon 4870 X2 og ellers relativt god maskinvare.

Lenke til kommentar
AoC?

 

I AoC har de riktignok pressa veldig mange pixler inn i grafikken, men den er jo like stygg for det. WoW har jo MYE penere grafikk enn AoC , for å ta et eksempel.

Men smaken er som baken, heldigvis.

 

Måtte lese den 2 ganger for å faktisk se om jeg leste riktig, og det gjorde jeg tydligvis. Jeg kan rett og slett ikke skjønne at man kan påstå noe sånt med mer eller mindre man er blind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...