Gå til innhold

PC spillet med best grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overall blir det nok uten tvil Crysis aka Crysis Warhead som ser best ut. Forløpig ikke så mange spill som ser like bra ut. Men jeg vil også si at Mirror's Egde ser utrolig bra ut, og er kanskje et av de peneste spillene der ute, hvis man tar med spill som kommer innen 1 måned på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Må bare nevne et eldre spill her: Oblivion:D

Syns det spillet har gabnke bra grafikk, vertfall naturen, men i en annen topic er spillet dårligt kodet så det kan lagge selv om du har superPC:P :)

Lenke til kommentar

Vil si at Crysis Warhead har best, iom at det er gjort visse oppgraderinger av CryEngine 2 fra det første Crysis-spillet.

 

Syns ikke Far Cry 2 har så bra grafikk. Og det krever faktisk langt mer enn Crysis Warhead! Far Cry 2 kan jeg drømme om å kjøre glatt på maks grafikk (sjekk specs i signaturen), mens Warhead har jeg spilt igjennom på maks grafikk uten noe særlige problemer.

Lenke til kommentar

Hm. Kommer an på hva du mener med "best". Går likevel utifra at du tenker på det spillet med teknisk best grafikk.

 

Ser at Crysis/Crysis Warhead er nevnt en god del ganger, og jeg støtter det. Et spill som derimot ikke er nevnt, er World in Conflict. Vanvittig flotte effekter, nydelige miljøer etc.

 

Men er det slik at du vurderer å kjøpe et spill utelukkende pga. grafikken? I så fall synes jeg du bør revurdere. Eventuelt se en film.:p

Lenke til kommentar
Call of Duty 4: Modern Warfare

 

 

Ja, jeg synes det er sykere enn Crysis

 

Fortell gjerne mer, for jeg ser ikke en ting som er sykere med den graffikken fremfor Crysis sin..

 

Hint: Bruk øynene. :)

 

Lykke til!

 

Nettopp det jeg gjorde, og jeg ser fremdeles abselutt ingenting som er bedre, derfor lurer jeg på om du egentlig har brukt dem?

Lenke til kommentar
Må bare nevne et eldre spill her: Oblivion:D

Syns det spillet har gabnke bra grafikk, vertfall naturen, men i en annen topic er spillet dårligt kodet så det kan lagge selv om du har superPC:P :)

 

 

Oblivion har fantastisk grafikk. Spesielt syns jeg Shivering Isle tar seg godt ut når det kommer til stil og utførelse på grafikk.

Lenke til kommentar
Call of Duty 4: Modern Warfare

 

 

Ja, jeg synes det er sykere enn Crysis

 

Fortell gjerne mer, for jeg ser ikke en ting som er sykere med den graffikken fremfor Crysis sin..

 

Hint: Bruk øynene. :)

 

Lykke til!

 

Nettopp det jeg gjorde, og jeg ser fremdeles abselutt ingenting som er bedre, derfor lurer jeg på om du egentlig har brukt dem?

 

Må si meg enig med deg mrLG - Crysis ser utrolig lekkert ut i forhold til COD. Call of duty føles "stivt" og lite innbydende. Jeg mener at dem som synes CoD har bedre grafikk enn Crysis er dem som trenger å bruke øynene.

 

(Dessutten har Crysis et mye mer spennende gameplay - se bare her:

) Endret av Rekviem
Lenke til kommentar

Da må jeg få foreslå Stunts for DOS.

 

Det er ikke bare grafikken (de flotte fjellene i bakgrunnen, detaljerte dashbord, innbydende farger og realistisk utforming av bilene) som gjør det, det er hele følelsen. Lyden av en "straight six" som buldrer og går mens man akselererer for fulle fem for å komme seg over hoppet. Brøderbund gjorde en god jobb med Prince Of Persia, men for meg er det fortsatt Stunts som kommer til minne når jeg hører dette navnet... Brøderbund... Stunts. (Vi ser av dette at spill, og spillrelaterte firma hadde mye kulere navn før)

 

Får fortsatt vondt i nakken når jeg tenker på de vinklede svingene og tunellene som man måtte kjøre langt i sidene på for å komme seg over hindrene.

 

Litt OT, men når det gjelder musikken, tror jeg at Stunts har verdensrekord i å antall personer som har lært seg å spille et spesielt instrument (gitar i dette tilfelle) kun for å lære seg spillmusikk, jeg snakker da selvfølgelig om

, og den utavenannenverden-gitarsoloen som kommer når man lager sine egne baner (som jeg, merkverdig nok, desverre ikke fant noe eksempel på)

 

Ble kanskje litt mye prat dette, men ja, STUNTS!

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
Call of Duty 4: Modern Warfare

 

 

Ja, jeg synes det er sykere enn Crysis

 

Fortell gjerne mer, for jeg ser ikke en ting som er sykere med den graffikken fremfor Crysis sin..

 

Hint: Bruk øynene. :)

 

Lykke til!

 

Nettopp det jeg gjorde, og jeg ser fremdeles abselutt ingenting som er bedre, derfor lurer jeg på om du egentlig har brukt dem?

 

Må si meg enig med deg mrLG - Crysis ser utrolig lekkert ut i forhold til COD. Call of duty føles "stivt" og lite innbydende. Jeg mener at dem som synes CoD har bedre grafikk enn Crysis er dem som trenger å bruke øynene.

 

(Dessutten har Crysis et mye mer spennende gameplay - se bare her:

)

 

Er veldig enig i at CoD føles stivt. Den videoen er også veldig bra, og burde vært obligatorisk å se for alle som mener "Crysis suger og Cod 4 er bedre".

Lenke til kommentar

Jeg liker Cod 4 bedre...

 

Er mer sjel i det enn Crysis...

 

Men det er smak og behag...

Og det blir for dumt og vise videoer som de som ikke liker Crysis MÅ se, for å forstå at Crysis er bedre...

Det er smak og behag...

 

Grafikken i Crysis er veldig god teknisk sett, men jeg liker det ikke så godt, grunnet at miljøene og landskapet ikke er noe som står til min smak...

Lenke til kommentar
Jeg liker Cod 4 bedre...

 

Er mer sjel i det enn Crysis...

 

Men det er smak og behag...

Og det blir for dumt og vise videoer som de som ikke liker Crysis MÅ se, for å forstå at Crysis er bedre...

Det er smak og behag...

 

Grafikken i Crysis er veldig god teknisk sett, men jeg liker det ikke så godt, grunnet at miljøene og landskapet ikke er noe som står til min smak...

 

Såklart hva som er best er smak og behag for noen. Men jeg vet også det er mange som bare slenger ut at Crysis suger og Cod 4 er bedre, uten egentlig virke som de vet helt hva de snakker om, og da bør du ihvertfall se denne og skjønne hvorfor du kan ta feil. Jeg skal ikke tvinge deg til å like Crysis med mer eller mindre du slenger ut noe dritt så jeg blir nødt til det :p , men jeg tør ihvertfall å påstå å si at Crysis er overlegen på graffikken, og enhver som ikke som ikke ser det måå ha synesproblemer :p Jeg husker jeg leste om en som synes graffikken var bedre i CoD 4(eller hele spillet) fordi han ikke kunne få 60 FPS i Crysis, og det er da man bare :wallbash:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...