TheCatIsALie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvilket spill til PC har best grafikk? GTA IV teller ikke. Lenke til kommentar
makila Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Stalker synes jeg havner godt oppe på lista i allefall. Ellers er jo også Crysis knallfint å se på. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Har alle de.. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men Crysis warhead er nok det spillet med best grafikk i 2008 så du må nok vente til 2009 tror jeg... Er ikke 100% sikker :/ Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Far cry 2 har fin grafikk men er skit kjedelig, hvis du vil ha digg grafikk og kick ass game play ville jeg gått for enten fallout 3 eller mass effect Endret 19. desember 2008 av Malactica Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da bør du gi litt mer informasjon samt omformulere spørsmålet ditt. Du spurte hvilket pc-spill som har best grafikk og Crysis er det spillet uavhengig av om du har det eller ikke. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Far cry 2 har fin grafikk men er skit kjedelig, hvis du vil ha digg grafikk og kick ass game play wille jeg gått for enten fallout 3 eller mass effect Farcry 2 er jo artig Men kan være litt repetivt srry offtopic Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Delt mellom Full Throttle og Monkey Island 3. Men så går kanskje spørsmålet mer på teknisk og ikke artistisk... og der må jeg melde pass. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Crysis uten tvil, Far Cry 2 har også fin grafikk. Men eg liker Crysis sin bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 ser du skriver ikke gta4, hvorfor ikke? synes de har gjort en kjempejobb der, er absolutt på høyde med crysis hvis ikke enda bedre men siden det ikke tells må jeg si far cry 2 kanskje. synes crysis grafikken er fin å se på, men ubrukelig til alt i grunn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fallout 3 og Crysis havner høyt på listen, men jeg vil våge å legge Tomb Raider: Underworld på denne listen et sted. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvilket spill til PC har best grafikk? GTA IV teller ikke. Hvorfor i all verden kunne GTA 4 telle? Det kan umulig være PC-spillet med best grafikk uansett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Det har ekstremt god grafikk, men siden dataen min ikke klarer det på max, vil jeg ikke ha den med. Når jeg spiller det, kan plutselig en bugning, eller veien under med forsvinne... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Best grafikk i forhold til hva? Hva er kriteriene? Høyest antall polygoner, effekter? Eller det å skape en troverdig verden det går ann å leve seg inn i? Mange vil sikkert le, men jeg syns Lotro har meget god grafikk. Det er bare å hive på seg ryggsekken og ta en fisketur i "hobbitland" så skjønner dere hvorfor. Dead space har meget god grafikk, COD 4...grunnen til at jeg ikke syns Crysis har så god grafikk er rett og slett fordi det krever så alt for mye for å kjøre den. COD 4 ser meget bra ut, men krever jo bare et minumum av maskinvare i forhold. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Cod5 og 4 ser meget pent ut imo, men crysis/warhead topper lista. Far cry 2 ser også pent men spillet er så extremt kjedelig. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 grunnen til at jeg ikke syns Crysis har så god grafikk er rett og slett fordi det krever så alt for mye for å kjøre den. Så fordi du ikke kan kjøre spillet har det ikke bra grafikk i dine øyne? Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 CoD 4, har ikke prøvd 5 enda men CoD 4 har veldig vaker grafikk Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg kjører crysis greit på min pc, men syns personlig at COD4 som også ser veldig bra ut har bedre grafikk i den forstand at det kjører veldig bra på "normale" datamaskiner. Seff ser Crysis bra ut, har ingenting med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå